КМДА: всі види громадського транспорту столиці обладнано валідаторами e-квитків
Для оплати проїзду в київському метро і в наземному транспорті можна використовувати карту

Оплатити проїзд в будь-якому комунальному громадському транспорті Києва можна за допомогою єдиного квитка, транспортної картки Kyiv Smart Card, Картки киянина, паперового квитка з QR кодом або QR кодом, згенерованим у кабінеті киянина, а для здійснення оплати у салоні наземного транспорту потрібно піднести картку або квиток до валідатора, а в метрополітені – до зчитувального пристрою на турнікеті.
Про це повідомляє сайт Київської міської державної адміністрації (КМДА) із посиланням на директора Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрія Назарова.
«Станом на 13 лютого 2019 року весь наземний муніципальний транспорт уже обладнано бортовими комп’ютерами та валідаторами. Валідаторами обладнано 1326 одиниць наземного транспорту. У 68 вестибюлях київського метрополітену модернізовано 76 турнікетів – вони позначені надписом Kyiv Smart Card. Згодом до сплати проїзду ми плануємо під’єднати й розрахунок банківською карткою», – зазначив Назаров.
Як Назаров написав на своїй сторінці Facebook, вже розпочато продаж і поповнення транспортних карт на станціях метро «Хрещатик», «Театральна», «Майдан Незалежності», «Академмістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремок», «Видубичі», «Сирець» і «Почайна».
«Найближчим часом придбати та поповнити транспортну картку буде можливо в терміналах самообслуговування, розташованих у всіх вестибюлях КП «Київський метрополітен» та станціях швидкісного трамваю, касах Т-кіосків, окремо поповнити – в мобільному додатку Kyiv Smart City, терміналах 2click, на сайтах iPay та Portmone», – написав він.
Сьогодні відповів на запитання журналістів про стан впровадження е-квитка в місті Києві. Єдиний електронний квиток...
Опубликовано Юрием Назаровым Среда, 13 февраля 2019 г.
За його словами, згодом до сплати проїзду планується під’єднати й розрахунок банківською карткою.
«А от пільгові категорії мають оформити «Муніципальну «Картку Киянина». Для цього потрібно подати заявку до банку учасника проекту – АТ «Ощадбанк» і надати пакет документів: паспорт, ідентифікаційний код, документи, що підтверджують право на отримання картки, документ про надання пільг (за наявності)», – пояснив він.
Крім того, Назаров навів статистичні дані за лютий 2019 року, – «кількість пільгових перевезень становить майже 1,7 млн. Кількість платних перевезень – більше 7 000».
За його словами, дослідну експлуатацію е-квитка планується закінчити восени цього року, а розпочати запуск е-квитка у маршрутках – після закінчення дослідної експлуатації системи в муніципальному транспорті.
Так, у столиці триває дослідна експлуатація єдиного електронного квитка.
Нагадаємо: за інформацією КМДА запуск продажу єдиного е-квитка для громадського транспорту в Києві перенесли на 2019 рік.
Як писав Mind, днями Mastercard і Ощадбанк запустили безконтактну оплату проїзду у київській міській електричці. Пасажири можуть сплатити за проїзд в один дотик – карткою будь-якого банку з різними платіжними системами.
Про те, чи встигне транспортне сполучення за будівельним бумом, читайте у матеріалі Mind «Вузьке горлечко: як дістатися Києва з приміських новобудов».
У той же час, про актуальну ситуацію з міською електричкою – у матеріалі Mind «Розімкнути кільце: чому Київська міська електричка не виправдала сподівань».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].