Протягом 2018 року в Україну було ввезено 633 електромобілі Tesla
Чотири з десяти найдорожчих Tesla завіз агрохолдинг «МХП» Косюка

Протягом 2018 року в Україну було ввезено 633 електромобілі Tesla, що вчетверо більше від 140 штук у 2017 році та всемеро більше від 84 штук у 2016 році, передають Наші гроші із посиланням на джерело у Державній фіскальній службі України (ДФС).
Більшість з усіх ввезених автівок Tesla позначені як вживані та/або пошкоджені в ДТП.
Чотири з десяти найдорожчих Tesla завіз агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» («МХП») Юрія Косюка, мільярдера та колишнього першого заступника голови адміністрації президента Петра Порошенка. Це позашляховик Model X за $182 000 і три седани Model S за $177 000, $176 000 і $137 000. Усі чотири автівки – нові, непошкоджені, 2018 року випуску.
Друге місце в наведеному нижче рейтингу зайняв новий позашляховик Model X за $176 000 для дніпровського ТОВ «Квартал», яке займається різними видами торгівлі та здає в оренду нерухомість. Засновниками компанії на чолі з Іриною Сагайдачною є АТ «ЗНВКІФ «Боноскітум», ТОВ «Квалитет», ТОВ «Гільдія-К» і ТОВ «Домінус-К». Усі фірми, крім фонду, прописані по вул. Лабораторна, 45 і, ймовірно, входять у корпорацію «Ольвія».
Ще один позашляховик Model X за $176 000 завезло закарпатське автомобільне ТОВ «Авто-Стар В» Василя Плавайка, Валерія Брондза, Володимира Бернади і Валерія Селменського. Ця автівка була випущена у 2018 році, але позначена як вживана.
Решту чотири електромобілі Tesla завезли фізичні особи. Серед них Олександр Йосипович Спектор із позашляховиком Model X 2017 року за $138 000. Це екс-президент групи «VS Energy» екс-депутата російської Держдуми Олександра Бабакова та групи авторитетних бізнесменів відомих як «лужниківські». Спектор має чотирикімнатну квартиру в елітному столичному ЖК «Капітолій» по вул. Хрещатик, буд. 27б вартістю 1,08 млн грн.
Натомість найдешевшим автомобілем є вживаний позашляховик Model X після ДТП для Ольги Романівни Кащій за $700. Пошук за номером кузова 5YJXCAE23HF046148 видає аукціон щодо втопленого і згорілого автомобіля, відновлення якого оцінено в $92 000.
Зростання імпорту електромобілів пояснюється податковими пільгами. Від початку 2018 року ввізне мито, ПДВ та акциз були нульовими, однак 25 листопада 2018 року набув чинності закон, який встановлює акциз на рівні 1 євро за 1 кВт ємності акумулятора.
Нагадаємо: сьогодні, 22 лютого, в останній день дії пільгового режиму оподаткування транспортних засобів з іноземною реєстрацією («євробляхи»), всі відділи митного оформлення митниць ДФС працюватимуть в цілодобовому режимі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].