Завдяки Bihus.info ФСБ перекрило всі канали отримання запчастин, які можна купити лише у Росії – Рогоза
Крім того, через розслідування, за його словами, в РФ було затримано перевізників запасних частин для нашої армії яким світить від 10 до 20 років ув’язнення

Андрій Рогоза, який є одним з фігурантів розслідування «Bihus.info» та якого його автори називають «спеціалістом з контрабанди», заявив, що за тиждень після оприлюднення даних про розкрадання у «Укроборонпромі» «в Росії було затримано і арештовано перевізників запасних частин для нашої армії яким світить від 10 до 20 років тюрми», а також «ФСБ були перекриті всі наші канали отримання контрабандним шляхом запчастин, які більше ніде не можна купити як у Росії».
Про це він написав у своєму Facebook.
Таким чином, за його словами, «ввезення запчастин стало практично не можливим».
«Я думаю тобі («Bihus»), як нікому відомо, що багато запчастин іде звідти – ти усвідомлював коли брехав, що ти реально підірвеш процеси ремонтів всіх танкових заводів? Які сьогодні не мають і не зможуть виготовляти, що власне реально вже нищить нашу оборонну здатність», – написав Рогоза.
У своєму він дописі він також наголошує, що його компанія «Оптіма» мала відносини лише з 4 підприємствами із більш ніж 100 «Укроборонпрому».
«Якщо взяти тільки цих 4 підприємства то я «вигриз зубами» тільки 3% від загального обсягу закупівель! І хочу поправити Луценка, що на загальних обсягах закупівель запасних частин я як блоха у стозі сіна!! Тобто там навіть не 0,5% від загальних закупівель!», – зазначив Рогоза.
Крім того, він наголосив, що жодне з підприємств «Укроборонпрому» не заплатило йому передплати за постачання запасних частин, в той час як «80% постачальників отримували від 40 до 100% передплати».
Рогоза у дописі підкреслив, що визнав, що «контрабандою возить залізо та користується конвертацією грошей», але за його ж словами «не існує в законодавстві ні «можливих тріщин», які можна законно використати в свою вигоду, а ні дурних реальних офіційних інструментів», щоб робити це легально».
«Відносно цін – не було у мене з заводами ніколи 100% накруток!! я довів слідству з чого формувалася ціна – поки не буду розголошувати ще деякі деталі» Я думаю це обов’язково опублікують і без мене», – додав він.
У своєму дописі Рогоза звертається і до генпрокурора Юрія Луценка, який,за його словами, «гарно говорить про важливість оборонної здатності держави, про те що контрабанда це нормально в межах війни», але питає, чому тоді йому було вручено підозру з прямим текстом – «відшкодувати шкоду або
нафіг в тюрму».
«Я розумію що є закони – проте у мене до вас питання, якщо ви хоч якось підтримуєте те, що ми робимо – скажіть як треба «працювати нам, ділкам», що б вас це влаштовувало?! Ви як та людина яка має набагато більший досвід, ніж я в виробництві, скажіть, як мені неофіційну контрабанду запчастин зробити офіційною? Як мені сформувати іі появу з Росії з якою ми воюємо? Поставити на баланс та документи з штампам від Путіна?»,- пише Рогоза.
Наприкінці свого «крику душі», він просить у генпрокурора «можливості легалізуватись».
«Дайте можливість легалізуватися і я обіцяю, що виконані будуть всі вимоги і не тільки я, всі мої колеги та всі постачальники, які ризикують як я!! Візьміть під нагляд та під захист нас, звичайних бізнесменів! Дайте можливість нормально працювати! покажіть ділом!!», – написав він.
Нагадаємо: журналісти Bihus.info оприлюднили схему з розкрадання в оборонному комплексі, головним фігурантом якої названо сина Олега Гладковського (бізнес-партнера президента Петра Порошенка – уже колишнього першого заступника секретаря РНБО) Ігоря. За інформацією видання він разом із партнерами організував у 2015 році постачання контрабандних російських деталей для військової техніки й був безпосереднім учасником мільйонних схем із розкрадання в оборонному комплексі.
Пізніше стало відомо, що Глаковський-старший і Ко лише на 6 авіадеталях відмили $300 000.
У свою чергу, НАБУ почало розслідування за даними журналістів про корупцію в «оборонці» за всіма наведеними фактами в розслідуванні.
Зі свого боку представники концерну назвали некоректною інформацію журналістів про реалізацію у 2016–2017 роках держкомпанією «Укрспецекспорт», що входить до складу держконцерну, експортного контракту на проведення капремонту двох транспортних Ан-26 для Казахстану й розцінюють такі дії як прояв заангажованої журналістики.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].