mind
Завдяки Bihus.info ФСБ перекрило всі канали отримання запчастин, які можна купити лише у Росії – Рогоза

Завдяки Bihus.info ФСБ перекрило всі канали отримання запчастин, які можна купити лише у Росії – Рогоза

Крім того, через розслідування, за його словами, в РФ було затримано перевізників запасних частин для нашої армії яким світить від 10 до 20 років ув’язнення

Завдяки Bihus.info ФСБ перекрило всі канали отримання запчастин, які можна купити лише у Росії – Рогоза
Андрій Рогоза
фото www.facebook.com/RRogozaAndrei

Андрій Рогоза, який є одним з фігурантів розслідування «Bihus.info» та якого його автори називають «спеціалістом з контрабанди», заявив, що за тиждень після оприлюднення даних про розкрадання у «Укроборонпромі» «в Росії було затримано і арештовано перевізників запасних частин для нашої армії яким світить від 10 до 20 років тюрми», а також «ФСБ були перекриті всі наші канали отримання контрабандним шляхом запчастин, які більше ніде не можна купити як у Росії».

Про це він написав у своєму Facebook.

Таким чином, за його словами, «ввезення запчастин стало практично не можливим».

«Я думаю тобі («Bihus»), як нікому відомо, що багато запчастин іде звідти – ти усвідомлював коли брехав, що ти реально підірвеш процеси ремонтів всіх танкових заводів? Які сьогодні не мають і не зможуть виготовляти, що власне реально вже нищить нашу оборонну здатність», – написав Рогоза.

У своєму він дописі він також наголошує, що його компанія «Оптіма» мала відносини лише з 4 підприємствами із більш ніж 100 «Укроборонпрому».

«Якщо взяти тільки цих 4 підприємства то я «вигриз зубами» тільки 3% від загального обсягу закупівель! І хочу поправити Луценка, що на загальних обсягах закупівель запасних частин я як блоха у стозі сіна!! Тобто там навіть не 0,5% від загальних закупівель!», – зазначив Рогоза.

Крім того, він наголосив, що жодне з підприємств «Укроборонпрому» не заплатило йому передплати за постачання запасних частин,  в той час як «80% постачальників отримували від 40 до 100% передплати».

Рогоза у дописі підкреслив, що визнав, що «контрабандою возить залізо та користується  конвертацією грошей», але за його ж словами «не існує в законодавстві ні «можливих тріщин», які можна законно використати в свою вигоду, а ні дурних реальних офіційних інструментів», щоб робити це легально».

«Відносно цін – не було у мене з заводами ніколи 100% накруток!! я довів слідству з чого формувалася ціна – поки не буду розголошувати ще деякі деталі» Я думаю це обов’язково опублікують і без мене», – додав він.

У своєму дописі Рогоза звертається і до генпрокурора Юрія Луценка, який,за його словами, «гарно говорить про важливість оборонної здатності держави, про те що контрабанда це нормально в межах війни», але питає, чому тоді йому було вручено підозру з прямим текстом – «відшкодувати шкоду або
нафіг в тюрму».

«Я розумію що є закони – проте у мене до вас питання, якщо ви хоч якось підтримуєте те, що ми робимо – скажіть як треба «працювати нам, ділкам», що б вас це влаштовувало?! Ви як та людина яка має набагато більший досвід, ніж я в виробництві, скажіть, як мені неофіційну контрабанду запчастин зробити офіційною? Як мені сформувати іі появу з Росії з якою ми воюємо? Поставити на баланс та документи з штампам від Путіна?»,- пише Рогоза.

Наприкінці свого «крику душі», він просить у генпрокурора «можливості легалізуватись».

«Дайте можливість легалізуватися і я обіцяю, що виконані будуть всі вимоги і не тільки я, всі мої колеги та всі постачальники, які ризикують як я!! Візьміть під нагляд та під захист нас, звичайних бізнесменів! Дайте можливість нормально працювати! покажіть ділом!!», – написав він.

Нагадаємо: журналісти Bihus.info оприлюднили схему з розкрадання в оборонному комплексі, головним фігурантом якої названо сина Олега Гладковського (бізнес-партнера президента Петра Порошенка – уже колишнього першого заступника секретаря РНБО) Ігоря. За інформацією видання він разом із партнерами організував у 2015 році постачання контрабандних російських деталей для військової техніки й був безпосереднім учасником мільйонних схем із розкрадання в оборонному комплексі.

Пізніше стало відомо, що Глаковський-старший і Ко лише на 6 авіадеталях відмили $300 000.

У свою чергу, НАБУ почало розслідування за даними журналістів про корупцію в «оборонці» за всіма наведеними фактами в розслідуванні.

Зі свого боку представники концерну назвали некоректною інформацію журналістів про реалізацію у 2016–2017 роках держкомпанією «Укрспецекспорт», що входить до складу держконцерну, експортного контракту на проведення капремонту двох транспортних Ан-26 для Казахстану й розцінюють такі дії як прояв заангажованої журналістики.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті