Вже з 2020 року МКС може стати не лише місцем наукових експериментів, а й космічним готелем
Лише за політ туди й повернення на Землю туристам доведеться заплатити близько $58 млн, один день проживання на МКС обійдеться у $35 000

NASA планує з 2020 року відкрити Міжнародну космічну станцію для туристів. Про це повідомив фінансовий директор Національного управління з аеронавтики і дослідження космічного простору США Джефф ДеВіт, передає DW.
Про використання МКС з «комерційною» метою представник американського космічного агентства розповів під час прес-конференції в Нью-Йорку. За словами ДеВіта, щороку NASA може організувати відвідини станції для близько десяти космічних туристів. Їх доправлятимуть на МКС двома нетривалими місіями, пояснила інша представниця НАСА Робін Гейтенс.
Утім, радіти таким новинам можуть далеко не всі земляни. Річ у тім, що послуги космічного туризму надаватимуться не на альтруїстичних засадах. Навпаки, охочим помилуватися впродовж 30 днів Землею з 400-кілометрової висоти доведеться викласти за таке задоволення близько $58 млн. І це лише за політ туди й повернення на Землю.
Один день проживання на МКС стане в $35 000. В цю суму входять такі видатки як вода, продукти харчування та витрати на утримання в робочому стані систем життєзабезпечення. Щодо таких послуг як інтернет, то за них доведеться заплатити окремо – 50 доларів за один гігабайт.
Утім, передбачаються й певні обмеження: відпочивальникам не можна буде виходити у відкритий космос. Це – перевага лише астронавтів та космонавтів.
NASA ще й досі змушене доставляти власних астронавтів на МКС російськими ракетами «Союз» та однойменними пілотованими космічними кораблями. Але для космічних туристів пропонуватимуть не російську техніку.
Очікується, що в питанні доставки заможних фанатів космосу на орбіту NASA співпрацюватиме з американськими приватними корпораціями. Поки що йдеться про засновану Ілоном Маском SpaceX, а також Boeing. Обидві компанії мають до кінця 2019 року завершити сертифікацію своїх пілотованих космічних кораблів – Crew Dragon та Starliner. Однак досі невідомо, чи зможуть SpaceX та Boeing дотриматися узгодженого раніше графіку випробувань та сертифікації.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].