В Україні запустили агентство нативної реклами Daily media
В портфелі агентства 7 медіа: Vector, FW-Daily, Bit.ua, Investory News, Lviv.com, Mind, Promum

Київське агентство нативної реклами Daily media почало роботу та пропонує брендам створювати спецпроекти на 7 майданчиках. Про це повідомляє Vector.
Daily media заснувала Світлана Патлатюк. Раніше вона відповідала за рекламний напрямок в компаніях Х-tend і UMH, керувала відділом продажів в Gloss та ВД «Вавилон» (Pink, XXL, L'Officiel). Після 10 років роботи з брендами Світлана вирішила заснувати власний сейлз-хаус.
Спільно з редакціями Daily media створює нативную рекламу. В їх портфелі 7 медіа: Vector, FW-Daily, Bit.ua, Investory News, Lviv.com, Mind, Promum.
На початку співпраці з брендом вони дізнаються про маркетингові завдання, потім брейншторм з відділом спецпроектів медіа і втілюють ідеї у життя.
У агентстві кажуть, що вони зацікавлені створювати такі рекламні статті, які захочеться дочитати до кінця.
«Ми не ускладнюємо життя маркетологам, піарникам і бренд-менеджерам. Розуміємо, що ніхто не любить заповнювати бріфи, тому спілкуємося в зручній для людини формі і беремо максимум інформації за завданнями. Так креативна ідея спецпроекту потрапить точно в ціль. Ми добре знайомі з процесами створення спецпроектів кожного з наших семи медіа – це допомагає всім сторонам розуміти один одного правильно. Ми самі готуємо документи, відповідаємо на бриф протягом декількох годин, гарантуємо конкретні KPI, відповідаємо за терміни і готуємо докладні звіти», – розповідає керівниця відділу спецпроектів Ельміра Наумедзянова.
«Ми пропонуємо клієнтам як проекти на окремих медіа, так і комплексні рекламні кампанії на всіх наших майданчиках відразу. У нас є доступ до різної аудиторії: і мамам, і підприємцям, і любителям лайфстайлу. Ми говоримо з тієї цільової аудиторією, яка потрібна бренду», – розповідає аккаунт-менеджерка агентства Олена Іншина.
Детальніше про секрети креативу та про світ реклами читайте у матеріалах Mind «Креативні ідеї: як вигадувати та втілювати» та «Розкажи історію: чому на ринку реклами немає успіху без сторітелінгу «.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].