В Україні запустили агентство нативної реклами Daily media

В Україні запустили агентство нативної реклами Daily media

В портфелі агентства 7 медіа: Vector, FW-Daily, Bit.ua, Investory News, Lviv.com, Mind, Promum

В Україні запустили агентство нативної реклами Daily media
Фото: pixabay.com

Київське агентство нативної реклами Daily media почало роботу та пропонує брендам створювати спецпроекти на 7 майданчиках. Про це повідомляє Vector.

Daily media заснувала Світлана Патлатюк. Раніше вона відповідала за рекламний напрямок в компаніях Х-tend і UMH, керувала відділом продажів в Gloss та ВД «Вавилон» (Pink, XXL, L'Officiel). Після 10 років роботи з брендами Світлана вирішила заснувати власний сейлз-хаус.

Спільно з редакціями Daily media створює нативную рекламу. В їх портфелі 7 медіа: Vector, FW-Daily, Bit.ua, Investory News, Lviv.com, Mind, Promum.

На початку співпраці з брендом вони дізнаються про маркетингові завдання, потім брейншторм з відділом спецпроектів медіа і втілюють ідеї у життя.

У агентстві кажуть, що вони зацікавлені створювати такі рекламні статті, які захочеться дочитати до кінця.

«Ми не ускладнюємо життя маркетологам, піарникам і бренд-менеджерам. Розуміємо, що ніхто не любить заповнювати бріфи, тому спілкуємося в зручній для людини формі і беремо максимум інформації за завданнями. Так креативна ідея спецпроекту потрапить точно в ціль. Ми добре знайомі з процесами створення спецпроектів кожного з наших семи медіа – це допомагає всім сторонам розуміти один одного правильно. Ми самі готуємо документи, відповідаємо на бриф протягом декількох годин, гарантуємо конкретні KPI, відповідаємо за терміни і готуємо докладні звіти», – розповідає керівниця відділу спецпроектів Ельміра Наумедзянова.

«Ми пропонуємо клієнтам як проекти на окремих медіа, так і комплексні рекламні кампанії на всіх наших майданчиках відразу. У нас є доступ до різної аудиторії: і мамам, і підприємцям, і любителям лайфстайлу. Ми говоримо з тієї цільової аудиторією, яка потрібна бренду», – розповідає аккаунт-менеджерка агентства Олена Іншина.

Детальніше про секрети креативу та про світ реклами читайте у матеріалах Mind «Креативні ідеї: як вигадувати та втілювати» та «Розкажи історію: чому на ринку реклами немає успіху без сторітелінгу «.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло