«Навіть сьогоднішні безпілотні авто кермують краще, ніж люди похилого віку», - глава SoftBank
Масайосі Сон переконаний, що молодь слід практично змусити вивчати ШІ, а країна, передусім, має зосередитись на автономному кермуванні та медицині

Гендиректор SoftBank Масайосі Сон заявив, що Японія має зробити штучний інтелект (ШІ)обов’язковим предметом для вступу в коледж, щоб скоротити технологічний розрив між своєю країною та США і Китаєм. Про це пише VentureBeat.
На урядовій конференції, присвяченій інноваціям, він наголосив, що японські студенти не будуть самі вивчати технологію ШІ, якщо перед ними не поставити таке завдання.
«Давайте зробимо цей предмет обов'язковим, тоді японські студенти наздоженуть» своїх однолітків зі Сполучених Штатів і Китаю», – сказав Сон.
Цей коментар глава SoftBank зробив, вказуючи на відставання в ВВП і кількості патентів на винаходи, пов'язані з іноземними інвестиціями. Розрив між Японією, з одного боку, і США і Китаєм, з іншого, наразі збільшується, підкреслив він.
За його словами, поки між цими двома країнами йде торгова війна, Японії треба налагоджувати тісну співпрацю з американськими технологічними компаніями, щоб отримати конкурентну перевагу.
«Японія втратила минуле, але може також втратити і майбутнє», – попередив Сон.
Він заявив, що зараз країні слід зосередитись на двох ключових галузях – автономному керуванні та медицині, що засновується на генетиці, щоб запобігти проблемам, що виникають по мірі старіння суспільства: зростання числа дорожніх аварій в участю літніх водіїв і зростання цін на медичні послуги.
«Навіть сьогоднішні самохідні авто кермують краще, ніж люди похилого віку», – наголосив Сон.
SoftBank та її інвестфонд Vision Fund направили інвестиції саме в ці дві галузі, в тому числі в компанію Uber і компанію з медичної діагностики Guardant Health.
Нагадаємо: раніше цього місяця у Каліфорнії Daimler та Bosch, що поставляє компоненти для різних автовиробників, запустили власний тестовий сервіс безпілотного таксі.
Як повідомлялось, компанія Tesla обіцяє, що наступного року запустити автономну службу таксі, що працює на програмному забезпеченні Autopilot, яка зможе конкурувати з сервісом Waymo One від Waymo та іншими схожими сервісами, які передбачають поїздки без водіїв
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].