Експерти пророкують компаніям Avon, Twitter і BlackBerry труднощі в 2020 році

Експерти пророкують компаніям Avon, Twitter і BlackBerry труднощі в 2020 році

Деякі компанії не встигають пристосовуватися під мінливий ринок

Експерти пророкують компаніям Avon, Twitter і BlackBerry труднощі в 2020 році
фото Shutterstock

Avon

У лютому 2015 року дослідники зі Школи ділового адміністрування Університету Вермонта опублікували дослідження під назвою «Яка компанія з мільярдними доларами збанкрутує до 2020 року», і головним претендентом вони назвали Avon Products Inc.

Керівництво Avon продовжує запевняти в тому, що «компанія може змінитися, скоротивши витрати, активізуючи свою репрезентативну базу і успішно запровадивши Avon.com». Однак експерти стверджують, що Avon занадто мляво, занадто пізно намагається модернізувати свою модель продажів.

«Сьогодні середній споживач живе в соцмережах, він зацікавлений інтерактивним спілкуванням, люди більше не відчувають себе комфортно, купуючи косметичні товари у незнайомця, який стукає їм у двері. Стратегія Avon – продовжувати продавати товари безпосередньо, ігноруючи інтернет-продажі, поки третій рік поспіль не закінчиться для них погано», – йдеться в дослідженні.

Станом на 10 липня акції AVP впали на 59% до $5,9 порівняно з річним максимумом $14,49. З 2012 року бренд приносить лише втрати.

BlackBerry

29 жовтня 2014 року гендиректор BlackBerry Джон Чен опублікував відкритий лист в своєму блозі про вихід нового телефону BlackBerry Classic, щоб громадськість розуміла, що компанія все ще в бізнесі.

Головний інвестиційний стратег Money Morning Кіт Фіцджеральд написав у своїй статті від 23 січня 2015 року, що Чен розуміє всю серйозність ситуації з BBRY, але не там шукає правильні рішення.

«Розгортання програми BlackBerry Passport Trade-Up в кінці 2014 року було вельми амбітним, – пише Фіцджеральд. – BlackBerry в надії переманити деяких прихильників Apple запропонувала власникам iPhone шанс отримати винагороду в $550 за продаж своїх старих iPhone. BlackBerry навіть націлився на iPhone 6 об'ємом 127 ГБ!»

На сьогодні крок виявився провальним. Незважаючи на те що Apple Inc. перебувала під тиском, BBRY не вдалося зламати базу постійних клієнтів конкурента. І якщо говорити про додатки, Apple і Android пропонують набагато більше, ніж BlackBerry, включаючи базові додатки, такі як Netflix Inc., Amazon.com і ті, що належать великим банкам.

8 липня 2015 року компанія Octa Finance зазначила, що ціна акцій BBRY за останні 200 днів знизилася на 25,67%. Станом на 10 липня 2015 року ціна акцій BBRY впала на 39%, знизившись з річного максимуму $12,63 14 січня 2015 року до $7,73.

Twitter Inc.

За словами Фіцджеральда, Twitter не виконав обіцянку розширити свою користувацьку базу. Крім того, гігант соцмереж щосили намагається монетизувати базу користувачів.

«Найцікавіше питання, яке виникло щодо Twitter, – це акції Twitter, або гендиректор Дік Костоло в повній боєготовності. Звісно, він зазнав критики за мляве зростання користувачів, монетизацію, перетасування менеджменту і продаж власних акцій Twitter, навіть після того, як вони вже впали на 17% після сумного звіту про доходи», – пише інвестбанкір.

Костоло пішов зі своєї посади в Twitter 1 липня.

8 жовтня 2014 року акції Twitter досягли максимуму $55,99. Відтоді акції компанії опустилися до своєї поточної ціни $34,93 – 38% від максимуму.

У травні повідомлялося, що бразильська Natura Cosmeticos купить Avon.

За матеріалами vestifinance

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло