KFC зібралася продавати наггетси з м’яса, вирощеного в пробірці

KFC зібралася продавати наггетси з м’яса, вирощеного в пробірці

М'ясо буде створюватися за допомогою 3D-біопринтера

KFC зібралася продавати наггетси з м’яса, вирощеного в пробірці
фото DR

Виробник фаст-фуду KFC і лабораторія біотехнологічних досліджень 3D Bioprinting Solutions оголосили про співпрацю. Лабораторія розробить технологію створення курячого м'яса за допомогою 3D-біопринтера, пишуть Ведомости.

Першим продуктом з такого м’яса стане курячий наггетс. Фінансові параметри угоди сторони не розкривають.

Kentucky Fried Chicken, або KFC, американець Харланд Сандерс заснував за часів Великої депресії. В основі меню його закладів – страви зі смаженої курки.

Лабораторія біотехнологічних досліджень 3D Bioprinting Solutions заснована в 2013 році. Спеціалізується на розробці і виробництві біопринтерів і матеріалів в галузі тривимірного біодруку.

Найпопулярнішими продуктами в мережі є курячі крильця, пояснює Ірина Гущина, PR-директор KFC по СНД, Центральній та Східній Європі. Однак виявилося, що їх неможливо надрукувати на біопринтері, оскільки всередині знаходиться кістка. Вибирали продукт без неї і зупинилися на наггетсах, продовжує вона. В майбутньому буде можливий друк і інших продуктів.

Для виробництва курячих напівфабрикатів буде використовуватися суміш рослинних білків (соєвих і бобових культур) і курятина, вирощена за технологіями клітинного м'яса. Суміші білків і курячі клітини лабораторія буде виробляти самостійно.

На виході продукт матиме волокнисту текстуру курячого м'яса, за винятком того що жодна курка при його виробництві не постраждає, обіцяють в 3D Bioprinting Solutions.

Спробувати продукт можна буде вже до кінця року. Тестування в ресторанах можливо буде провести пізніше, після проходження процедури сертифікації.

Інтерес до альтернативного м'яса KFC виявляє не в перший раз. Рік тому одному зі своїх ресторанів в американському місті Атланта (штат Джорджія) компанія продавала веганські крильця і нагетси, приготовлені з «м'яса курки» на рослинній основі. Для цього мережа об'єдналася з виробником рослинного м'яса Beyond Meat. Крильця і нагетси тоді розійшлися за п'ять годин, повідомляло видання Adweek, а довгі – на кілька кварталів – черги вишикувалися ще до відкриття ресторану.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло