KFC зібралася продавати наггетси з м’яса, вирощеного в пробірці
М'ясо буде створюватися за допомогою 3D-біопринтера

Виробник фаст-фуду KFC і лабораторія біотехнологічних досліджень 3D Bioprinting Solutions оголосили про співпрацю. Лабораторія розробить технологію створення курячого м'яса за допомогою 3D-біопринтера, пишуть Ведомости.
Першим продуктом з такого м’яса стане курячий наггетс. Фінансові параметри угоди сторони не розкривають.
Kentucky Fried Chicken, або KFC, американець Харланд Сандерс заснував за часів Великої депресії. В основі меню його закладів – страви зі смаженої курки.
Лабораторія біотехнологічних досліджень 3D Bioprinting Solutions заснована в 2013 році. Спеціалізується на розробці і виробництві біопринтерів і матеріалів в галузі тривимірного біодруку.
Найпопулярнішими продуктами в мережі є курячі крильця, пояснює Ірина Гущина, PR-директор KFC по СНД, Центральній та Східній Європі. Однак виявилося, що їх неможливо надрукувати на біопринтері, оскільки всередині знаходиться кістка. Вибирали продукт без неї і зупинилися на наггетсах, продовжує вона. В майбутньому буде можливий друк і інших продуктів.
Для виробництва курячих напівфабрикатів буде використовуватися суміш рослинних білків (соєвих і бобових культур) і курятина, вирощена за технологіями клітинного м'яса. Суміші білків і курячі клітини лабораторія буде виробляти самостійно.
На виході продукт матиме волокнисту текстуру курячого м'яса, за винятком того що жодна курка при його виробництві не постраждає, обіцяють в 3D Bioprinting Solutions.
Спробувати продукт можна буде вже до кінця року. Тестування в ресторанах можливо буде провести пізніше, після проходження процедури сертифікації.
Інтерес до альтернативного м'яса KFC виявляє не в перший раз. Рік тому одному зі своїх ресторанів в американському місті Атланта (штат Джорджія) компанія продавала веганські крильця і нагетси, приготовлені з «м'яса курки» на рослинній основі. Для цього мережа об'єдналася з виробником рослинного м'яса Beyond Meat. Крильця і нагетси тоді розійшлися за п'ять годин, повідомляло видання Adweek, а довгі – на кілька кварталів – черги вишикувалися ще до відкриття ресторану.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].