В Канаді може з’явитись власний Hyperloop вже за 5 років
Систему, як очікується, буде збудовано та запущено в канадській провінції Альберта

Канадсько-французька TransPod, яка працює над розробкою технологій і транспорту для повністю електричного надшвидкісного пересування, підписала меморандум про взаєморозуміння з владою канадської провінції Альберта на розробку і будівництво системи Hyperloop.
Як повідомляє The Construcion Index, меморандум має на меті полегшити процес залучення приватних інвестицій в провінцію з метою створення багатомільярдного інфраструктурного проєкту. Передбачається, що проєкт створить до 38 000 робочих місць протягом 10 років, диверсифікує економіку Альберти, підвищить ефективність пересування людей і товарів і скоротить викиди вуглецю в провінції до 300 000 тонн на рік.
Проект, як очікується, реалізовуватиметься в чотири етапи:
- техніко-економічне обґрунтування (2020-2022 рр.);
- фаза досліджень та розробки (2020-2024 рр.);
- будівництво випробувального треку і швидкісні випробування (2022-2027 рр.);
- будівництво повної міжміського лінії між Едмонтон і Калгарі (почнеться в 2025 році).
Hyperloop – проект різновіду вакуумного потягу, вперше запропонованій американська інженерами Джеймсом Пауелом та Гордоном Денбі в 2003 році. Згодом за цю ідею взявся Ілон Маск. Система використовує магніти і турбіни, які запускають капсули на магнітній подушці, для руху з величезною швидкістю по вакуумних трубах.
Нагадаємо: на початку цього року Індія вирішила відмовитись від проекту Hyperloop, який мав з'єднати столицю штату Мумбаї з індійським містом Пуна.
В серпні 2019 року влада індійського штату Махараштра заявила про готовність втілити інфраструктурний проект вакуумного тунелю між Мумбаї і Пуною. Реалізувати його сподівався Річард Бренсон.
Як повідомлялось, ексміністр інфраструктури Володимир Омелян виявив бажання підключитись до глобального проекту Hyperloop. Саме Дніпро мало стати тестовим майданчиком із впровадження транспорту п’ятого покоління. Екс-міністр очікував реалізувати амбітний проект за 5-10 років.
Влітку цього року Омелян розповів, чому в Україні так і не запустили Hyperloop.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].