МХП у III кварталі 2020 року наростив продажі курятини на 18% за рахунок експорту

МХП у III кварталі 2020 року наростив продажі курятини на 18% за рахунок експорту

За підсумками дев'яти місяців продажі зросли на 2%

МХП у III кварталі 2020 року наростив продажі курятини на 18% за рахунок експорту
фото: pexels.com

Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) в липні-вересні 2020 року реалізував 195 120 тонн курячого м'яса, що на 18% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомляє «Інтерфакс».

Згідно з біржовим повідомленням компанії в середу, продажі курятини за підсумками дев'яти місяців зросли на 2% – до 523 760 тонн.

«Продажі ... на 2% вище ... в основному за рахунок значного збільшення експорту в третьому кварталі 2020 року – на 37% в річному численні до 108 470 тонн через збільшення продажів переважно в регіоні MENA (Близький Схід і Північна Африка), а також Африці і СНД», – наголошується в документі.

МХП також пояснює зростання продажів в третьому кварталі на 18% до третього кварталу минулого року і на 14% – до другого кварталу цього року стратегією компанії по скороченню запасів поголів'я, накопиченого в попередні періоди – в кінці 2019 і 2020 років.

В Україні продажі курятини в третьому кварталі залишилися на рівні минулого року – 86 650 тонн, а за дев'ять місяців зросли на 1% – до 244 740 тонн, тоді як експорт курятини за 9 місяців виріс на 3% – до 279 030 тонн.

МХП відзначає, що продовжувала слідувати своїй стратегії географічної диверсифікації та оптимізації асортименту продукції, розвиваючи партнерські відносини в країнах MENA, СНД, ЄС та Африки. Частка експорту м'яса птиці за дев'ять місяців 2020 року склала близько 53%, як і за дев'ять місяців 2019 року.

Водночас компанія уточнює, що середня ціна продажу курятини в третьому кварталі цього року була на 11% нижче, ніж в третьому кварталі минулого року – $1,36 за кг (без ПДВ), а за січень-вересень місяців – на 9% нижче, $1,34 за кг (без ПДВ).

Зниження цін відбулося як на українському ринку – на 7% в третьому кварталі й на 11% за дев'ять місяців, так і на зовнішньому – відповідно 8% і 9%.

Компанія пояснила такі цінові тенденції зміною асортименту продукції в першому півріччі 2020 роки (значне зниження продажів філе в ЄС і збільшення продажів в країни MENA) і нижчими цінами на філе в ЄС через зниження попиту у багатьох глобальних конкурентів. Зниження цін в Україні відбулося, в основному, з тих же причин, а також через вищу частку продажів замороженої курки.

Обсяги виробництва м'яса птиці в липні-вересні 2020 року залишилися відносно стабільними, зменшившись на 3% до липня-вересня-2021 – до 181 660 тонн, в основному шляхом збільшення частки виробництва дрібної птиці (переважно для регіону MENA).

За 9 місяців було зафіксовано навіть незначне зростання виробництва – на 0,3%, до 541 590 тонн.

Нагадаємо: міжнародне рейтингове агентство Moody's Investors Service підвищило корпоративний рейтинг (CFR) і рейтинг ймовірності дефолту (PDR) MHP SE (МХП) до «B2» і «B2-PD» з «B3» «B3-PD», одночасно змінивши прогноз на «стабільний» з «позитивного». 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло