Онлайн-гігантам доведеться відкрити свої рекламні архіви регуляторам ЄС
Техногігантів також зобов’яжуть пояснити, як працюють їхні алгоритми

Провідні технологічні компанії повинні будуть пояснити, як працюють їхні алгоритми відповідно до запропонованих нових правил в Європейському Союзі. Крім того, вони повинні будуть відкрити свої рекламні архіви для регуляторів і аналітиків, повідомила Reuters комісар ЄС з питань антимонопольного регулювання Маргрет Вестагер.
Цей крок, ймовірно, торкнеться американських технологічних гігантів, таких як Google, Amazon, Apple і Facebook, які мають цінні бази даних і прибутковий бізнес в області інтернет-реклами. Рекламні алгоритми допомагають компаніям націлювати рекламу на користувачів, яких хочуть охопити рекламодавці.
Вестагер сказала, що мета полягає в тому, щоб пролити світло на те, як працюють ці алгоритми, і переконатися, що компанії несуть відповідальність за свої рішення.
«Найбільші платформи повинні будуть надати більше інформації про те, як працюють їхні алгоритми, коли регулюючі органи захочуть це дізнатися», – пояснила вона. – Крім того, вони повинні будуть надавати регулюючим органам та аналітикам доступ до наявних у них даними, включаючи архіви реклами».
Нагадаємо: ЄС 2 грудня представить проєкт правил, відомих як Закон про цифрові послуги і Закон про цифрові ринки, підкресливши рішучість Європейського Союзу приборкати технологічних гігантів і змусити їх діяти більш справедливо на ринку. Нове законодавство має бути розглянуто державами-членами та Європейським парламентом, перш ніж воно набуде чинності, що може зайняти рік або більше.
Як повідомлялось, Організація з економічного співробітництва та розвитку раніше цього місяця попередила, що Світова економіка може втратити більше 1% ВВП, якщо міжнародні переговори зі зміни правил транскордонного оподаткування зірвуться і викличуть торгову війну.
Пропонований глобальний податок на прибуток технологічних компаній має бути підвищений з 1,9% до 3,2%, або приблизно на $50-80 млрд на рік. Максимальна цифра може досягти $100 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].