Захворіло у світі
63,894,184
Померло у світі
1,480,709
Вилікувалось у світі
41,051,676
Захворіло в Україні
758,264
Померло в Україні
12,717
Вилікувалось в Україні
369,054
Онлайн-гігантам доведеться відкрити свої рекламні архіви регуляторам ЄС

Онлайн-гігантам доведеться відкрити свої рекламні архіви регуляторам ЄС

Техногігантів також зобов’яжуть пояснити, як працюють їхні алгоритми

Онлайн-гігантам доведеться відкрити свої рекламні архіви регуляторам ЄС
Комісар ЄС з питань антимонопольного регулювання Маргрет Вестагер
фото www.flickr.com/photos/151691008@N06/32792602195

Провідні технологічні компанії повинні будуть пояснити, як працюють їхні алгоритми відповідно до запропонованих нових правил в Європейському Союзі. Крім того, вони повинні будуть відкрити свої рекламні архіви для регуляторів і аналітиків, повідомила Reuters комісар ЄС з питань антимонопольного регулювання Маргрет Вестагер.

Цей крок, ймовірно, торкнеться американських технологічних гігантів, таких як Google, Amazon, Apple і Facebook, які мають цінні бази даних і прибутковий бізнес в області інтернет-реклами. Рекламні алгоритми допомагають компаніям націлювати рекламу на користувачів, яких хочуть охопити рекламодавці.

Вестагер сказала, що мета полягає в тому, щоб пролити світло на те, як працюють ці алгоритми, і переконатися, що компанії несуть відповідальність за свої рішення.

«Найбільші платформи повинні будуть надати більше інформації про те, як працюють їхні алгоритми, коли регулюючі органи захочуть це дізнатися», – пояснила вона. – Крім того, вони повинні будуть надавати регулюючим органам та аналітикам доступ до наявних у них даними, включаючи архіви реклами».

Нагадаємо: ЄС 2 грудня представить проєкт правил, відомих як Закон про цифрові послуги і Закон про цифрові ринки, підкресливши рішучість Європейського Союзу приборкати технологічних гігантів і змусити їх діяти більш справедливо на ринку. Нове законодавство має бути розглянуто державами-членами та Європейським парламентом, перш ніж воно набуде чинності, що може зайняти рік або більше.

Як повідомлялось, Організація з економічного співробітництва та розвитку раніше цього місяця попередила, що Світова економіка може втратити більше 1% ВВП, якщо міжнародні переговори зі зміни правил транскордонного оподаткування зірвуться і викличуть торгову війну.

Пропонований глобальний податок на прибуток технологічних компаній має бути підвищений з 1,9% до 3,2%, або приблизно на $50-80 млрд на рік. Максимальна цифра може досягти $100 млрд.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті