Після конфлікту в Австралії Facebook пообіцяла вкласти $1 млрд в підтримку видавництв

Після конфлікту в Австралії Facebook пообіцяла вкласти $1 млрд в підтримку видавництв

Компанія стверджує, що вже інвестувала $600 млн з 2018 року

Після конфлікту в Австралії Facebook пообіцяла вкласти $1 млрд в підтримку видавництв
фото Pixaby

Facebook пообіцяла витратити $1 млрд за три роки на підтримку видавців після конфлікту з владою Австралії. Компанія оголосила про це в своєму блозі на тлі суперечок з урядом Австралії: в країні вимагають, щоб Facebook та інші технокомпанії ділилися зі ЗМІ виручкою від реклами, пише vc.ru.

«З 2018 року ми інвестували $600 млн на підтримку індустрії новин і плануємо вкласти ще не менше $1 млрд протягом наступних трьох років», – заявив віце-президент з глобальних зв'язків Facebook Нік Клегг.

У компанії додали, що «більш ніж готові» співпрацювати з видавцями новин. У Facebook нагадали, що в січні домовилися про співпрацю з видавцями у Великобританії, серед яких The Guardian, Telegraph Media Group, Financial Times, Daily Mail Group і Sky News. Подібні угоди компанія уклала з видавцями в США і веде переговори з видавцями в Німеччині і Франції, вказано в повідомленні.

В результаті новини ЗМІ потраплять в Facebook News – спеціальний розділ в додатку. Для розділу соцмережа відбирає контент за допомогою алгоритмів і групи редакторів.

17 лютого соцмережа заборонила ділитися новинами з Австралії через законопроект, що зобов'язує технологічні компанії, зокрема, Facebook і Google, ділитися рекламною виручкою з видавцями. На тлі обмежень місцеві ЗМІ втратили 30% трафіку з-за кордону.

Але заборона тривала недовго: влада змінила законопроект, і Facebook обіцяла повернути новини. Поправки передбачають двомісячний період, протягом якого платформа і видавці ЗМІ можуть самі укладати угоди. Якщо сторони не зможуть домовитися, втрутиться призначений урядом арбітр.

Зазначається, що Google теж планує витратити $1 млрд на новини в найближчі три роки. Компанія, на відміну від Facebook, спочатку вирішила домовитися з видавцями з Австралії: уклала контракти з найбільшим власником газет в Австралії News Corp. і медіакомпанією Nine Entertainment.

Як повідомлялося, Канада хоче за прикладом Австралії змусити Facebook платити за новинний контент.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло