Amazon відкрив свій перший магазин без кас та продавців за межами США

Amazon відкрив свій перший магазин без кас та продавців за межами США

Гігант е-комерції обрав Лондон

Amazon відкрив свій перший магазин без кас та продавців за межами США
фото www.flickr.com/photos/33883293@N07/50552641472

Компанія Amazon відкрила в Лондоні свій перший за межами США «офлайновий» продуктовий магазин Amazon Fresh без кас та продавців.

Як повідомляє ВВС, покупцям необхідно всього лиш просканувати додаток для смартфона при вході в магазин, а потім усі продукти, які вони кладуть у кошик автоматично підраховуються. Остаточний рахунок клієнтам виставляється при виході.

У супермаркеті продаються сотні товарів під власним брендом, а також продукти сторонніх виробників. Тут же можна забрати або повернути товари, які були куплені онлайн.

Низка експертів вважають, що відкриття Amazon Fresh навряд становитиме загрозу для конкурентів: в основних торгових мереж є власні напрацювання у сфері покупок без кас і продавців. Між тим, метод Amazon виглядає більш привабливим для покупців, на відміну від стомлюючого сканування кожного товару окремо, як це відбувається в таких великих роздрібних мережах, як Marks and Spencer, Tesco або Sainsbury's.

Американська компанія настільки впевнена у своїх технологіях, що заявляє, що покупцям взагалі не варто хвилюватися про те, як система розпізнає те, що вони купили.

«Як тільки ви взяли з полиць все, що вам потрібно, ви можете виходити з магазину і йти додому, пояснює принцип Метт Берч, директор Amazon Fresh і колишній керівник в Sainsbury's.

Вперше таку технологію застосували в США в аналогічних магазинах Amazon Go, які відкрилися для публіки у 2018 році. До 2021 вона стала більш досконалою. Якщо раніше система не могла відрізнити одну листівку, журнал або букет від іншого, то зараз вона з цим прекрасно справляється.

Для такого детального точкового розпізнавання Amazon використовує сотні камер і датчиків, які розроблені за допомогою глибокого навчання штучного інтелекту. Однак ця технологія ніяк не пов'язана з системою розпізнавання осіб.

Замість цього користувачі повинні самі ідентифікувати себе на вході в магазин, відсканувавши штрих-код зі свого облікового запису в стандартному додатку Amazon Shopping. І це змусило хвилюватися правозахисників.

«Те, що пропонує Amazon, це покупки під тотальним наглядом, – побоюється Силки Карло з організації Big Brother Watch. – Відстеження покупців компанією Amazon створить величезний обсяг персональних даних. Люди повинні знати, хто і як може використовувати ці записи і аналітику».

У відповідь компанія заявила, що буде пов'язувати інформацію, зібрану в магазині, з обліковим записом клієнта Amazon на термін не більше 30 днів і буде звітувати, яким чином використовує конфіденційні дані.

Нагадаємо: перший повністю автоматизований магазин Amazon Go було запущено в Сіетлі у 2018 році.

В серпні 2020 року Amazon показав журналістам свій новий продуктовий супермаркет під назвою Fresh в одному з районів Каліфорнії. Fresh не є відгалуженням Whole Foods,який компанія купила кілька років тому, і не схожий на один з магазинів Amazon Go без кас або «365». Супермаркет Amazon Fresh поєднує в собі елементи всіх цих концепцій – мікро-фулфілмент, безконтактні функції, ретельно підібраний асортимент преміальних і традиційних продуктів і персоналізоване обслуговування.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло