Nissan веде переговори про будівництво заводу з виробництва акумуляторів у Великобританії
Річна виробнича потужність нового підприємства складе 200 000 акумуляторів для електромобілів.

Японський автомобільний концерн Nissan Motor Co. веде переговори про будівництво великого заводу з виробництва акумуляторів для електромобілів у Великобританії, пише Financial Times.
За даними видання, Nissan обрав Великобританію в якості основного центру виробництва акумуляторів за межами Японії.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Завод, який буде побудований на існуючому комплексі японського концерну в Сандерленді, матиме потужність 200 000 батарей в рік і створить тисячі робочих місць.
Очікується, що в найближчі роки продажі електромобілів на ринку Великобританії різко виростуть, оскільки уряд має намір заборонити торгівлю новими традиційними авто до 2030 року.
«Після запуску електромобілів і акумуляторів у Великобританії у 2013 році з Nissan Leaf наш завод в Сандерленді зіграв інноваційну роль у розвитку ринку електромобілів», – йдеться в заяві Nissan.
Представник Міністерства у справах бізнесу, енергетики і промислової стратегії заявив, що уряд має намір зробити Великобританію домом для масового виробництва акумуляторів для електромобілів.
«Ми прагнемо до того, щоб Великобританія продовжувала залишатися одним з кращих місць у світі для автомобільного виробництва за допомогою великої інвестиційної програми по електрифікації ланцюжків поставок, створення робочих місць і забезпечення конкурентоспроможного майбутнього для цих секторів», – сказав він.
Нагадаємо: минулого тижня ЗМІ повідомили про візит глави Tesla Ілона Маска до Великобританії, що викликало чутки про те, що найбільший у світі виробник електромобілів шукає місце для будівництванового заводу.
Як повідомлялось, щоб до 2050 року стати вуглецево-нейтральною країною, Великобританія вирішила перенести терміни введення заборони на продаж нових бензинових і дизельних автомобілів з 2040 на 2030 й рік.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.