Регулятор ринку Китаю почав антимонопольне розслідування відносно IPO гіганта Didi Chuxing

Регулятор ринку Китаю почав антимонопольне розслідування відносно IPO гіганта Didi Chuxing

Первинне публічне розміщення китайського гіганта може стати найбільшим у США цього року

Регулятор ринку Китаю почав антимонопольне розслідування відносно IPO гіганта Didi Chuxing
фото www.flickr.com/photos/7874943@N02/51109842407

Регулюючий орган Китаю почав антимонопольне розслідування відносно Didi Chuxing. Про це Reutersрозповіли три людини, які знаються на цьому питанні. IPO компанії може стати найбільшим первинним публічним розміщенням в Сполучених Штатах в цьому році.

Розслідування є останнім в ході масштабних репресій проти так званих «платформних» компаній Китаю, включаючи Alibaba Group і Tencent.

Регулятор ринку Китаю, Державна адміністрація з регулювання ринку (SAMR), досліджує, чи використовувала Didi будь-які методи конкуренції, які несправедливо витісняли більш дрібних конкурентів, повідомили двоє з трьох джерел.

Регулюючий орган також вивчає, чи є механізм ціноутворення, який використовується бізнесом Didi, достатньо прозорим.

Нагадаємо: у своєму проспекті IPO, оприлюдненому минулого тижня, Didi повідомила, що вона і понад 30 інших китайських інтернет-компаній зустрічалися з регулюючими органами, включаючи SAMR, у квітні. Регулюючі органи попросили компанії провести «самоперевірку» і надати зобов'язання щодо дотримання правил і норм, йдеться в повідомленні.

Компаніям було запропоновано виявити і виправити можливі порушення антимонопольного законодавства, законів про недобросовісну конкуренцію, податкових та інших відповідних законів і нормативних актів, говориться в заяві компанії.

Didi сказала, що завершила самоперевірку, і «відповідні державні органи провели перевірки на місці».

Компанія попередила, що регулюючі органи можуть бути незадоволені результатами перевірки, і до неї можуть бути застосовані потенційні штрафи.

Didi, найбільша у світі платформа мобільних технологій, працює в 15 країнах і налічує понад 493 млн активних користувачів у всьому світі в рік, згідно з її проспектом.

В останні місяці Китай прагнув приборкати економічну і соціальну міць своїх колись слабо регульованих інтернет-гігантів, за підтримки президента Сі Цзіньпіна. У квітні SAMR оштрафував Alibaba на рекордні $2,75 млрд.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті