Регулятор ринку Китаю почав антимонопольне розслідування відносно IPO гіганта Didi Chuxing
Первинне публічне розміщення китайського гіганта може стати найбільшим у США цього року

Регулюючий орган Китаю почав антимонопольне розслідування відносно Didi Chuxing. Про це Reutersрозповіли три людини, які знаються на цьому питанні. IPO компанії може стати найбільшим первинним публічним розміщенням в Сполучених Штатах в цьому році.
Розслідування є останнім в ході масштабних репресій проти так званих «платформних» компаній Китаю, включаючи Alibaba Group і Tencent.
Регулятор ринку Китаю, Державна адміністрація з регулювання ринку (SAMR), досліджує, чи використовувала Didi будь-які методи конкуренції, які несправедливо витісняли більш дрібних конкурентів, повідомили двоє з трьох джерел.
Регулюючий орган також вивчає, чи є механізм ціноутворення, який використовується бізнесом Didi, достатньо прозорим.
Нагадаємо: у своєму проспекті IPO, оприлюдненому минулого тижня, Didi повідомила, що вона і понад 30 інших китайських інтернет-компаній зустрічалися з регулюючими органами, включаючи SAMR, у квітні. Регулюючі органи попросили компанії провести «самоперевірку» і надати зобов'язання щодо дотримання правил і норм, йдеться в повідомленні.
Компаніям було запропоновано виявити і виправити можливі порушення антимонопольного законодавства, законів про недобросовісну конкуренцію, податкових та інших відповідних законів і нормативних актів, говориться в заяві компанії.
Didi сказала, що завершила самоперевірку, і «відповідні державні органи провели перевірки на місці».
Компанія попередила, що регулюючі органи можуть бути незадоволені результатами перевірки, і до неї можуть бути застосовані потенційні штрафи.
Didi, найбільша у світі платформа мобільних технологій, працює в 15 країнах і налічує понад 493 млн активних користувачів у всьому світі в рік, згідно з її проспектом.
В останні місяці Китай прагнув приборкати економічну і соціальну міць своїх колись слабо регульованих інтернет-гігантів, за підтримки президента Сі Цзіньпіна. У квітні SAMR оштрафував Alibaba на рекордні $2,75 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].