Maersk замовила перший у світі контейнеровоз, що працює на екологічному метанолі
Поставка запланована на середину 2023 року

Суднобудівна верф Hyundai Mipo Dockyards побудує для компанії Maersk унікальне судно, яке працює на вуглецево-нейтральному метанолі. Контейнеровоз місткістю 2100 TEU буде експлуатуватися на Балтійському судноплавному маршруті. Про це пише logist.today з посиланням на повідомлення прес-служби компанії A.P. Moller-Maersk.
Компанії A.P. Moller-Maersk і Hyundai Mipo Dockyards підписали контракт на будівництво судна з двома двигунами, які дозволять йому працювати як на метанолі, так і на традиційному паливі з дуже низьким вмістом сірки. Повідомляється, що контейнеровоз буде ходити під прапором Данії. Поставка запланована на середину 2023 року.
«Це революційне контейнерне судно показує, що масштабовані технології для правильного вирішення проблеми викидів у судноплавстві доступні вже сьогодні. З 2023 року воно забезпечить нас цінним досвідом експлуатації контейнеровозів майбутнього, пропонуючи при цьому дійсно вуглецево-нейтральний продукт для наших численних клієнтів, які звертаються до нас по допомогу в декарбонізації ланцюжків поставок», – зазначила Генрієтта Халлберг Тігесен, генеральний директор з флоту і стратегічних брендів A.P. Moller-Maersk.
За попередніми даними, 172-метрове судно буде експлуатуватися в мережі Sealand Europe, дочірньої компанії Maersk, на Балтійському судноплавному маршруті між Північною Європою і Ботнічною затокою. Метанолова силова установка контейнеровоза буде розроблена компаніями MAN Energy Solutions і Hyundai Engine and Machinery (головний двигун) і Himsen (допоміжний двигун) у співпраці з Hyundai Mipo і Maersk.
«Розробка цього судна – серйозне завдання, але ми вже пройшли довгий шлях в нашій роботі з верф'ю і виробниками, щоб досягти цієї мети. Хоча ми є першопрохідцями в розробці таких рішень для нашої галузі, ми працюємо з технологіями, що добре зарекомендували себе, і потенціал витрат при подальшому масштабування стає для нас дуже очевидним», – сказав Оле Граа Якобсен, керівник відділу технологій флоту A.P. Moller-Maersk.
Нагадаємо, в лютому Maersk заявила, що представить свій перший вуглецево-нейтральний корабель до 2023 року. Контейнеровоз працюватиме на біометанолі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].