Група Ferrero продовжує відмовлятися від пластику
До 2025 року вона хоче перейти на 100% упаковки, що підлягає переробці

Група Ferrero заявила про нові проєкти в рамках зобов'язань вийти до 2025 року на 100% упаковку, що підлягає подальшій переробці. Це – глобальне партнерство з HolyGrail 2.0 і Consumer Goods Forum (CGF), а також такі проєкти як впровадження тоншого пакувального матеріалу Kinder Bueno. Про це група компаній заявила на своєму сайті.
Так, Ferrero недавно підписала нові золоті правила дизайну Коаліції пластикових відходів CGF в якості ще одного зобов'язання з оцінки та зміни критично важливих елементів упаковки. Ferrero зазначає, що поділяє бачення організації, згідно з яким перехід до економіки замкнутого циклу вимагає іншого підходу до використання пластику – від виробництва, споживання та повторного використання до переробки та утилізації.
Крім того, за сприяння AIM – Європейської асоціації брендів група Ferrero приєдналася до HolyGrail 2.0 в якості асоційованого партнера, демонструючи свою прихильність інновацій в сортуванні пластикової упаковки й інвестуючи в пілотні проекти для усунення існуючих прогалин у технологіях сортування. Проєкт покликаний довести життєздатність технологій цифрових водяних знаків для точної сортування відходів, що призведе до більш ефективної та якісної переробки.
Зокрема, Ferrero планує в якості пілотного проекту ввести сортування для спеціального потоку пластика для пакування харчових продуктів, який, своєю чергою, буде виробляти перероблені матеріали для повторного використання відповідно до передової практикою економіки замкненого циклу.
Крім того, як повідомляється на сайті групи компаній команда пакувальників Ferrero в тісній співпраці з провідними постачальниками розробила новий тонший матеріал, який забезпечує зменшення товщини приблизно на 20% у порівнянні зі стандартними плівками.
Він буде введений в експлуатацію для деякої продукції, наприклад – Kinder Bueno, починаючи з 2022 року, і призведе до первісного щорічного скорочення приблизно на 550 тонн матеріалів, що дозволить заощадити близько 1450 тонн викидів CO2. Ferrero розраховує отримати додаткові екологічні переваги від використання нових матеріалів в найближчі роки.
Ще один пілотний проєкт – нова паперова упаковка для хлібобулочних виробів Kinder, яка буде використана в Італії. У новій упаковці використовується інноваційний метод упаковки продуктів Kinder Bakery з використанням паперової плівки, придатної для вторинної переробки. У разі успіху паперова упаковка буде поширена на весь портфель хлібобулочних виробів на італійському ринку. Загальне зниження ваги оцінюється на 80% менше, ніж попередня пластикова плівка.
Фабіо Мора, глобальний директор по упаковці Ferrero Group, сказав: «У 2019 ми взяли на себе зобов'язання до 2025 року зробити всю нашу упаковку придатною для повторного використання, вторинної переробки або компостування, і я пишаюся тим, що ми вже досягли значного прогресу на нашому шляху. За останні кілька місяців ми співпрацюємо з більш ніж 85 компаніями в рамках проєкту цифрових водяних знаків HolyGrail 2.0, який аналізує, як цифрові технології можуть забезпечити кращу сортування і більш якісну переробку упаковки. Ми пишаємося тим, що підписали нові правила золотого дизайну CGF в якості ще одного зобов'язання по оцінці та зміни дизайну критично важливих елементів упаковки. Новий більш тонкий пакувальний матеріал Kinder Bueno і використання паперової основи для хлібобулочних виробів Kinder демонструють наші амбіції щодо прискорення стійких інновацій і впровадження рішень замкненого циклу».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].