Японські компанії масово відмовляються від участі у відкритті Олімпіади в Токіо
Консультанти з маркетингу дослідили, що маркетингових цілей досягнути не вдасться

Все більше японських брендів виступають проти участі своїх керівників у церемонії відкриття літніх Олімпійських ігор в Токіо, яка відбудеться в п'ятницю, 23 липня. Зростають побоювання, що участь в церемонії в умовах пандемії створить їм тільки негативний імідж, пише The Bell.
Топ-менеджери трьох найбільших компаній Японії в сфері IT і телекомунікації вирішили пропустити одну з головних спортивних подій, оскільки вона пройде без глядачів, повідомляє Bloomberg із посиланням на представників компаній. Це Nippon Telegraph & Telephone (NTT), Fujitsu Limited і NEC.
Напередодні від Олімпіади відхрестився її генеральний (з 2015 року) спонсор – Toyota Motor. Крім відмови глави корпорації Акіо Тойода від присутності на церемонії відкриття, найбільший в Японії автовиробник не транслюватиме телевізійну рекламу на тему Олімпіади, щоб не нашкодити своєму іміджу.
У список керівників компаній, які відмовилися від Олімпіади, також увійшли японський виробник і дистриб'ютор молочних і кондитерських виробів Meiji Holdings, пивоварна компанія Asahi Group Holdings і японська страхова компанія Nippon Life Insurance.
Японська влада і олімпійські чиновники стверджують, що Токіо зможе безпечно провести змагання. Тим часом, кількість нових випадків захворювання коронавірусом серед учасників зростає – менш ніж за тиждень до Олімпіади інфекцію виявили у трьох спортсменів.
Ідея провести Ігри в пандемію не користується популярністю серед японців. Для оцінки можливого збитку від спонсорування Олімпіади бренди наймали консультантів з маркетингу, писала FT. Загальний висновок – маркетингових цілей досягнути не вдасться.
Загальні витрати Японії на проведення Олімпіади в Токіо склали $15,4 млрд. На створення безпечної зони додатково витратили $900 млн. Ігри пройдуть з 23 липня по 8 серпня.
Церемонію відкриття відвідає імператор Японії Нарухіто, але його дружина імператриця Масако – ні.
Як повідомлялося, Японія введе режим надзвичайного стану через коронавірус у Токіо на час Олімпіади.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].