Німецький автомобільний ринок показав найслабший серпень з 1992 року
Volkswagen залишається найбільш продаваним брендом в країні

За даними Федеральної служби автомобільного транспорту (VDIK), в серпні на німецькому автомобільному ринку тривало охолодження: минулого місяця кількість реєстрацій впала на 23% до 193 307 автомобілів. Це найслабші продажі в серпні з 1992 року, пише Automobile News Europe.
Продажі нових автомобілів, за словами президента VDIK Райнхарда Цірпеля, приватним клієнтам залишаються низькими – ринок скоротився приблизно на 16% в порівнянні з середнім показником за 10 років. Реєстрації нових автомобілів приватними покупцями скоротились на чверть. Продажі бізнес-клієнтам знизилися на 22%.
На автомобільну промисловість як і раніше впливає глобальна нестача мікросхем, яка змушує автовиробників скорочувати виробництво і, відповідно, поставки нових автомобілів дилерам.
Бум продажів електричних і гібридних автомобілів набрав обертів в серпні. Німці продовжують «мігрувати» в цей сегмент, відмовляючись від бензинових і дизельних автомобілів.
Продажі повністю електричних автомобілів в Німеччині підскочили на 80% до 28 860 одиниць. Частка цих автомобілів в загальному обсязі продажів збільшилася до 14,9%. Реєстрація нових плагін-гібридів збільшилися на 43% до 24 497 одиниць, частка цього типу автомобілів досягла 12,7%.
Продаж нових бензинових автомобілів скоротився на 42%. Частка ринку цих автомобілів знизилася до 35,5%. Водночас реєстрація нових дизельних автомобілів впала на 51% і склала 17,7% ринку.
Серед брендів, які збільшили свої продажі в серпні, виділяються Suzuki (зростання на 37%), Tesla (+ 34%), Mazda (+ 19%) і Opel (8%). Volkswagen залишився найбільш продаваним брендом в Німеччині, попри зниження реєстрацій на 17%.
За перші вісім місяців реєстрація нових автомобілів в Німеччині збільшилася на 2,5% до 1,8 млн автомобілів, що на 2% більше, ніж за той же період минулого року, але на 25% менше, ніж за той же період минулого року.
Нагадаємо: британська влада оголосила, що готова заплатити автовласникам до 3000 фунтів стерлінгів, якщо вони відмовляться використовувати свої автомобілі з бензиновими і дизельними двигунами і будуть користуватися частіше іншими видами транспорту, які менше забруднюють навколишнє середовище.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].