Nike почала скасовувати замовлення магазинів на кросівки через збій поставок з Азії

Nike почала скасовувати замовлення магазинів на кросівки через збій поставок з Азії

Через пандемію коронавірусу постраждали заводи Nike у В'єтнамі та Індонезії, на які припадає три чверті виробництва

Nike почала скасовувати замовлення магазинів на кросівки через збій поставок з Азії
фото DR

Nike почала скасовувати замовлення роздрібних магазинів на спортивне взуття принаймні до літа 2022 року через проблеми у глобальному ланцюжку поставок, повідомляє Forbesз посиланням на лист американської компанії в один з магазинів.

Текст листа виклав у Twitter один із ведучих подкасту про кросівки Full Size Run Брендан Данн. «COVID-19 продовжує впливати на глобальний ланцюжок поставок та створювати проблеми з транспортуванням. В результаті цієї динамічної та безпрецедентної ситуації ми з жалем повідомляємо, що замовлення на Nike на весну та літо 2022 року та на решту 2021 року будуть скасовані», – йдеться у листі.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Таким чином, усі святкові замовлення, які не були надіслані до цього магазину, не будуть виконані, зазначає видання. Поки що неясно, чи торкнеться скасування замовлень інших магазинів.

 «Ми розуміємо, що важко чути про це рішення. Наша мета – відновити постачання якнайшвидше», – йдеться в листі компанії.

Раніше Nike вже попереджала, що проблеми з виробництвом та доставкою кросівок із країн Азії можуть тривати до весни 2022 року. У вересні компанія знизила прогноз продажів на рік через продовження збоїв.

«Ми не застраховані від стримувальних факторів у глобальному ланцюжку поставок, які ускладнюють виробництво та переміщення продукції по всьому світу», – заявив тоді фінансовий директор компанії Метью Френд.

Через пандемію коронавірусу і обмеження постраждали заводи Nike у В'єтнамі та Індонезії, на які припадає три чверті виробництва. У В'єтнамі, наприклад, виробництво простоювало 2,5 місяці. Крім того, з 40 до 80 днів збільшився час доставки продукції з Азії до Північної Америки, а внутрішні перевезення сповільнилися через завантаженість портів і залізниць та нестачу робочої сили.

Як повідомлялося, Nike виходить на ринок цифрового одягу і вже запатентував 7 товарних знаків.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло