«Укрзалізниця» відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів

«Укрзалізниця» відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів

Вантажні сервіси «УЗ» планує відновити у першій декаді квітня

«Укрзалізниця» відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів
Фото: DR

«Укрзалізниця» відновила інтеграцію з сервісом «Армія+» для придбання квитків зі спецрезерву військовослужбовцями та моніторинг, а також автовикуп квитків у застосунку та на сайті.

Про це повідомила пресслужба перевізника.

Також повернулася верифікація через «Дія.Підпис» для найбільш ажіотажних міжнародних рейсів.

«Загалом «Укрзалізниця» вже відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів: вже незабаром повернеться портал замовлення додаткових послуг і програма лояльності. Також триває робота над поновленням відображення у застосунку квитків, які зникли з акаунту внаслідок кібератаки», – йдеться в повідомленні.

Зазначається, що вантажні сервіси «Укрзалізниця» планує відновити у першій декаді квітня. Наразі всі необхідні документи на перевезення вантажів оформлюються у паперовому вигляді. 

Нагадаємо, що 23 березня онлайн-системи «Укрзалізниці» зазнали масштабної кібератаки. Тоді не працював продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги. 27 березня компанія відновила онлайн-продажі квитків на поїзди після кібератаки на ключові операційні системи компанії.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв що, «Укрзалізниця» відновила ще дві функції у своєму застосунку після масштабної кібератаки: користувачі знову можуть оформлювати квитки з пільгами для осіб з інвалідністю та дивитися онлайн-табло з вокзалів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло