Ех-креативники Fedoriv запустили нову агенцію KATANA
Клієнти KATANA – це стартапи, швидкорослі середні бізнеси, а також великі бізнеси, які запускають нові продукти чи напрями
Співзасновники та ex-креативники з Fedoriv Олександр Малик і Ольга Ткачук запустили нову креативну агенцію KATANA. Агенція фокусується на швидких і нестандартних рішеннях для брендів. Андрій Федорів став партнером агенції.
Про це Mind повідомили в агенції.
Клієнтами KATANA можуть стати стартапи, швидкозростаючі середні бізнеси, а також великі бізнеси, які запускають нові продукти чи напрями.
«Агенція спеціалізується на продуктах, які потрібні клієнтам тут і зараз, допомагаючи брендам залишатись помітними. KATANA вірить, що в гонці за увагу перемагають спритні гравці ринку. Та позиціонує себе як agency of sprints», – зазначають в агенції.
Довідково. Олександр Малик (ex-creative brand lead) та Ольга Ткачук (ex-креативна копірайтерка в Fedoriv Agency) створювали маркетингові й комунікаційні рішення для таких брендів, як UPG, Rozetka, KSE, monobank, VISA тощо.
KATANA стала третьою спеціалізованою агенцією, що народилась усередині Fedoriv Group. Звідти також – агенція HyperNormal, що спеціалізується на креативних рішеннях для digital-first брендів та Volta Buro, що займається маркетингом нерухомості на ринку України та Близького Сходу.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що HAVAS PR стає HAVAS Red. Український офіс приєднується до глобальної мережі PR та комунікацій у складі групи HAVAS.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].













