Захворіло у світі
11,910,220
Померло у світі
545,728
Вилікувалось у світі
6,505,587
Захворіло в Україні
50,414
Померло в Україні
1,306
Вилікувалось в Україні
23,119
Ідеальний керуючий: як створити сильну команду та мотивувати персонал

Ідеальний керуючий: як створити сильну команду та мотивувати персонал

Секрети ефективного менеджменту

Цей матеріал також доступний російською
Ідеальний керуючий: як створити сильну команду та мотивувати персонал
Pixabay.com

Характеристика «ідеальний керуючий» більше нагадує міраж, ніж реальність. Кожна людина в професійній сфері має право на похибки. Але коли йдеться про великий бізнес із залученням до нього сотень людей – права на помилку у керівництва практично немає. Дотримуватися цього правила можна, якщо кожен день вдосконалюватися і не зупинятися в своєму кар'єрному і духовному зростанні.

Керуючий – це базис, ідеал, комільфо. Це людина, яка задає темп бізнесу і створює атмосферу в колективі. Про взаємодію з новими співробітниками, навчання і підвищення кваліфікації, про грамотне керівництво і формування сильної команди Mind розповіла керуюча одного з найбільших київських ресторанів Veranda on the river Тетяна Авраменко.

Для підбору людей в команду важливо керуватися низкою критеріїв: професійні здібності, людяність, порядність, пунктуальність. При цьому досвід роботи не завжди грає важливу роль. У деяких випадках є сенс дотримуватися правила «Легше навчити, ніж переучувати», і тому при відборі кадрів краще орієнтуватися на людей з вогником в очах. Якщо людина хоче працювати, розвиватися і навчатися, по ній це одразу помітно.

Кваліфікація підтверджується не лише дипломом. Якщо говорити про критерії нашого ресторану, то майбутній співробітник Veranda on the river має бути відповідальним, пунктуальним, освіченим. Обов'язкова наявність вищої освіти. Дійсно важливо, щоб людина закінчила вуз і бажано – мала професійний досвід. Надається перевага людям зі знанням іноземної мови – для роботи з зарубіжними гостями.

Ще один надважливий аспект – чесність у стосунках з роботодавцем. Найстрашніше – це брехня.

Тому брехунів точно ніколи не буде в нашій команді. Люди, які звільнені з попередніх місць роботи за недотримання субординації, брехню або крадіжки – табу для нас.

Не варто боятися плинності кадрів. Це звичайна справа для будь-якого бізнесу. На щастя, у нас вона мінімальна. І що не менш важливо, порівняно з усіма іншими ресторанами міста ми, напевно, взагалі лідируємо за стабільністю складу команди. Процес, який спостерігається у звільненні, стосується тих людей, з якими ми прощаємося самі за невиконання тих чи інших правил.

Важливо проводити тренінги. Вони зближують, розвивають, збагачують. Ми надаємо такому пункту роботи дуже велике значення – тренінги проводяться щодня, в першу чергу для офіціантів. Це такий собі анонс майбутніх планів на день, обговорення вже минулих справ і ситуацій. Раз на тиждень команда займається з тренінг-менеджером, раз на місяць ми запрошуємо стороннього тренера, і він викладає окрему, спеціальну тему.

Головне – навчитися довіряти. Кращий показник рівня роботи – відгуки клієнтів. Правдивіше за це нічого, напевно, не може бути. Ми аналізуємо почуте й побачене.

Крім того, дуже важливо довіряти своїм топам. У нас великий проект, який реально потребує великої кількості топ-менеджерів: у робочому процесі задіяні 10–12 управлінців. Кожному керівнику потрібно дати місяць, щоб він проявив себе самостійно.

Якщо почати впливати на менеджера з першого його дня роботи, то він робитиме те, що хоче начальник. А без стороннього втручання справа може йти набагато ефективніше.

Важливо любити свою справу і людей, які з тобою працюють, поважати їх працю. Не можна думати, що співробітники, приходячи на роботу, нічого не роблять або роблять все лише погано. Жодна людина не ходить на роботу, щоб зробити її погано. Якщо трапилося зворотне, отже, їй щось завадило виконати свої обов'язки добре. І ось тут завдання керівника – розібратися в причинах.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті