Let me entertain you: як бізнесу привернути до себе увагу

Let me entertain you: як бізнесу привернути до себе увагу

Про те, де знаходити ідеї «майже безкоштовно»

Этот текст также доступен на русском
Let me entertain you: як бізнесу привернути до себе увагу

Великі світові бренди і невеликі стартапи – всі знаходяться в постійному пошуку ідей щодо залучення свого покупця.

Наприклад, нещодавно одна з найкреативніших світових меблевих компаній IKEA вирішила «зіграти» на відомих серіалах. Тепер покупці знають, де купити відомий диван з серіалу «Друзі» або щось з обстановки «Сімпсонів». Компанія відтворила кімнати з цих серіалів.

У свою чергу НВО успішно заробляє на рекламі за мотивами серіалу «Гра престолів», підписуючи контракти з багатьма брендами.

Наведений спосіб лише один з безлічі, яким може скористатися компанія для залучення уваги свого покупця/клієнта.

Про те, де і як шукати нові незаяложені ідеї та про командну роботу розповіла Mind креативний директор Royenko Marketing Agency Зося Зосим.

У світі дуже багато грошей і дуже багато ідей. Але інколи трапляється і навпаки. Коли немає ані грошей, ані ідей, але дуже хочеться якось виділитися і запам'ятатися. Адже, як погоджуються багато маркетологів, ми ввійшли в еру економіки вражень.

Це означає, що брендам недостатньо просто мати хороший продукт, міцну комунікаційну платформу і пам'ятні рекламні повідомлення. Тепер споживач чекає від бренду розваг, сюрпризів і яскравих вражень. А якщо такі пропозиції довго не надходять – клієнт віддає перевагу іншому бренду, який краще знається на веселому проведенні часу.

Де ж бізнесу знаходити креативні ідеї?

У нашій рекламно-комунікаційній індустрії зазвичай вважають, що круті креативні ідеї народжуються лише в результаті трудомісткої роботи і обов'язково у великих творчих муках. Тому це має коштувати дорого. Так, але ні. Вірніше, не завжди. Безліч комунікаційних і навіть бізнес-завдань можна вирішити за допомогою яскравих креативних рішень у «рамках бюджету» або «майже без бюджету».

Коли компанії потрібен «швидкий креатив»:

  1. Коли компанії треба придумати цікавий мерч, адже клієнти вже бачили все – флешки, блокноти, ручки, power-банки і навіть календарі (благаємо, припиніть друкувати календарі!). 
    Легка і швидка ідея лежить на поверхні: подарувати брендований скотч з кумедними написами.
    Let me entertain you: як бізнесу привернути до себе увагу
    Фото: pinterest
  1. Коли компанія їде на виставку і їй потрібно виділитися серед сотень учасників з однотипним набором «стенд + лого-буклет-кава + цукерки».
    Легка і швидка ідея лежить на поверхні: футболки для команди з написами, що чіпляють, і набір стикерів.
    Let me entertain you: як бізнесу привернути до себе увагу
    Фото: Royenko Marketing Agency
    Let me entertain you: як бізнесу привернути до себе увагу
    Фото: Royenko Marketing Agency
  1. Коли компанія спонсорує діловий івент або розважальний захід (наприклад, фестиваль), а розміщувати тільки логотипи на банері, квитках і програмах вже не хочеться (і правильно, це не працює).
    Легка і швидка ідея лежить на поверхні: оформити креативну фотозону, щоб мотивувати людей постити фото в соцмережах.
    Let me entertain you: як бізнесу привернути до себе увагу
    Фото: pinterest
  1. Коли є привід і треба «терміново щось придумати» з цього приводу – привітати колег з Днем будівельника, клієнтів з Днем матері. Або знайти спосіб креативно висловити позицію бренду щодо важливого соціального питання.
    Наприклад, ми (Royenko Agency) вирішили розробити серію футболок для боротьби з гендерними стереотипами. У результаті (трохи себе похвалимо) потрапили в больову точку й реалізували вже 300 футболок з нашими принтами.
    Let me entertain you: як бізнесу привернути до себе увагу
    Фото: Royenko Marketing Agency
  1. Коли потрібно «зачепити погляд» перехожого.
    Легка і швидка ідея лежить на поверхні: придумати eye-stopper для швидкого залучення уваги.
    Let me entertain you: як бізнесу привернути до себе увагу
    Фото: teamjimmyjoe

Де ж брати ідеї, коли вони так потрібні?

  1. Запитати команду. Команда може допомогти нестандартним поглядом на речі або серед співробітників може ховатися невиявлений креативщик, який тільки й чекає моменту, щоб себе проявити. Важливо пам'ятати, що генерувати креатив – не прямий обов'язок ваших співробітників. І якщо ідеї не йдуть, будь ласка, не мучте людей, адже у світі не дарма придумані креативні професії.
  2. Подивитися, що роблять у цій індустрії компанії на інших ринках і згадати книгу «Кради як художник». Там чорним по білому написано, що все вже придумано і єдине, що вам треба, –  побачити креативне застосування саме для вас. Тому помагай Google.
  3. Пошукати креативні ідеї з інших індустрій і застосувати на собі. Так-так. Індустрія виготовлення будівельних матеріалів може дуже здивувати і підштовхнути до суперідеї.
  4. Запросити на каву креативного директора, розповісти про завдання, порадитися. Доброта врятує світ.
  5. Звернутися до бутикової агенції за точковим рішенням. В Україні багато розумної молоді та агенцій, що генерують ідеї зі швидкістю світла і «в рамках бюджету».

Замість резюме: рано чи пізно всім брендам доведеться навчитися дивувати своїх клієнтів, партнерів, співробітників, замовників, щоб не опинитися «за бортом» уваги. Експериментуйте. Команда, Google, добрі люди і професійні креативщики вам в цьому допоможуть.

Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.

Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.

Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло