Захворіло у світі
1,309,439
Померло у світі
72,638
Вилікувалось у світі
273,546
Захворіло в Україні
1319
Померло в Україні
38
Вилікувалось в Україні
28
Умови роботи: як впливає на продуктивність персоналу open space

Умови роботи: як впливає на продуктивність персоналу open space

Який офіс вибрати і на що варто звернути увагу роботодавцям

Цей матеріал також доступний російською
Умови роботи: як впливає на продуктивність персоналу open space
Фото: прес-служба Lenovo

Близько 40% працівників малого та середнього бізнесу (МСБ) не задоволені робочим середовищем через недосконале технічне обладнання, відсутність кар'єрного росту і гнучкого графіка роботи. Такі дані дослідження, проведеного компанією Lenovo.

Також на ефективність і безпеку бізнесу впливають формат офісу та інші фактори.

Якими повинні бути умови, щоб діяльність була ефективною, і на що варто звернути увагу роботодавцям, розповів Mind менеджер з розвитку бізнесу персональних корпоративних систем Lenovo Сергій Горохов.

Питання ефективності співробітників завжди було актуальним для керівників і підприємців. В умовах цифрової трансформації бізнесу, та й світу в цілому, менеджери стикаються з новими викликами і факторами, що впливають на продуктивність.

З одного боку, компанії шукають шляхи підвищення продуктивності співробітників, адже це може дати додаткові конкурентні переваги. З іншого – працівники самі зацікавлені у своїй ефективності, адже вона безпосередньо впливає на кар'єрні перспективи і дохід.

Як впливає на продуктивність формат офісу

Щоб бути більш відкритими, сучасні компанії переходять на офіси open space (офіси відкритого типу). За підрахунками аналітиків, у світі вже близько 70% офісних приміщень побудовані за принципом open space. В Україні ж ця цифра менше, але теж зростає. Такий формат офісу вибирають, щоб поліпшити комунікацію і взаємодію працівників один з одним. Але не все йде за планом.

Дослідження підтверджують, що понад 60% співробітників скаржаться на брак тихих і спокійних просторів і довго не можуть зосередитися на завданнях. Через шум та інші відволікаючі чинники працівники втрачають близько 86 хвилин на день. Нещодавно я спостерігав, як один співробітник розмовляв з іншим через невисоку перегородку, навіть не помічаючи, що його колега в цей час розмовляє телефоном.

Незважаючи на бажання менеджменту згуртувати колектив, співробітники у відкритих офісах менше взаємодіють один з одним (на 73%) і більше переписуються в месенджерах (на 75%) і електронною поштою (на 67%). Це призводить до погіршення якості спілкування і комунікативних навичок, до зниження концентрації та рівня креативності працівників для вирішення щоденних завдань.

Про захист інформації

Не варто також забувати про кібербезпеку. У відкритому офісі підвищується ймовірність, що сторонні особи отримають доступ до розмов співробітників або конфіденційної інформації, яка відображається на моніторах.

Поширення корпоративної інформації може принести компанії грошові та репутаційні втрати. Виходить, для досягнення бажаної ефективності недостатньо переїхати в новий відкритий офіс.

Сучасні «розумні» пристрої можуть повідомляти користувачеві, що за його спиною хтось спостерігає за екраном ноутбука, і блокувати його. За допомогою програмного забезпечення (прощавайте, плівки!) також можна обмежити кут огляду монітора.

Сьогодні виробники пропонують компаніям великий вибір корпоративних пристроїв, спрямованих на ефективну організацію офісного простору і підвищення продуктивності співробітників: від ноутбуків з інтелектуальними функціями до смарт-хабів для проведення конференцій.

Диявол у деталях. Компаніям варто звертати більше уваги на комфорт офісного простору і забезпечувати працівників якісною комп'ютерною технікою.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті