Як організувати сучасний офіс для креативних співробітників

Як організувати сучасний офіс для креативних співробітників

На прикладі київського well-being коворкінгу Parimatch Tech

Этот материал также доступен на русском языке
Як організувати сучасний офіс для креативних співробітників
Фото: дизайн-бюро ZIKZAK

Успішність будь-якої компанії значною мірою залежить від того, наскільки комфортно почуваються її співробітники, працюючи над спільними завданнями. А карантинні та посткарантинні реалії розширили обрії в організації робочих місць. Особливо це стосується високотехнологічних бізнесів. Змішаний формат, за якого частина команди залишається на віддаленому режимі, а інша повертається в офіси, стимулювали розвиток більш гнучкого та креативного підходу до планування офісних просторів. Як це можна реалізувати на практиці, спеціально для Mind розповіла Алеся Карнаухова, операційний директор дизайн-бюро ZIKZAK.

Мета й завдання

Потреба в наявності нового простору для корпоративного коворкінга виникла в компанії Parimatch Tech завдяки істотному перегляду цінностей у бізнес-середовищі всього світу.

Зміна темпу життя співробітників спричинила необхідність відмовитися від класичної моделі офісу – на користь сучасної, ефективнішої концепції, що враховує нові потреби всіх сторін. Наприклад, було взято до уваги можливі труднощі переміщення людей і матеріалів для ремонту, що виникають через локдауни.

Простір ретельно продумувався під створення комфортного середовища для гібридно-віддаленої роботи (hybrid-remote), що стала трендовим напрямом у світі бізнесу на тлі пандемії. Особлива увага приділялася проєктуванню систем вентиляції та кондиціонування для безпеки і комфорту співробітників. Завдання полягало в тому, щоб заховати інженерні системи, органічно ввівши їх у загальний інтер'єр. І це успішно вдалося.

Як організувати сучасний офіс для креативних співробітників
Фото: дизайн-бюро ZIKZAK

Реалізація

860 кв. м респектабельного бізнес-центру Summit дозволили створити гнучкий корпоративний коворкінг, що спонукає до ефективної роботи. Атмосфера будинку з панорамним видом на Дніпро, відкритими терасами та просторими приміщеннями мотивує співробітників Parimatch Tech успішно виконувати свої завдання незалежно від ситуації навколо.

Робота команди дизайнерів просувалася в характерному для замовника драйвовому форматі:

  • жовтень 2020 року – перші ескізи;
  • дизайнери та замовники постійно обговорювали деталі в інтерактивному режимі;
  • 4 місяці – проєктування із застосуванням BIM-моделювання;
  • 80% інтер'єрних рішень створено персонально під антиофіс на вул. Грушевського в Києві;
  • січень – травень 2021-го – авторський нагляд за будівельними та оздоблювальними роботами.

Принципи well-being від самого початку закладені в концепцію проєкту. Натуральні кольори стін і оздоблювальних матеріалів поєднуються з чіткими лініями підвісних світильників. Кожне приміщення легко підлаштовується під біоритми та ступінь природної інсоляції. Флористичні композиції, тихий шепіт фонтану, звукопоглинальні панелі створюють антистрес-обстановку, в якій людині по-домашньому затишно.

Як організувати сучасний офіс для креативних співробітників
Фото: дизайн-бюро ZIKZAK

Результат

Новий офіс було відкрито в травні нинішнього року. На зміну класичному формату прийшов корпоративний коворкінг – простір-трансформер із зонами deep work, лаунж, релакс, food, переговорними, Skype-капсулами. Наявні розмежовані зони доступу, але немає жорстко закріплених за працівниками місць.

Тут комфортно всім незалежно від статусу та кількості відвідувачів. До 70% простору зоновано без капітальних перегородок. Новачкові легко зорієнтуватися – яскраво виражена навігація підказує логіку пересування спейсом. Скрупульозно розраховано ергономіку кожного посадкового місця – ніхто нікому не заважає. Передбачено миттєву трансформацію простору для проведення індивідуальних зустрічей, групових тренінгів, семінарів, онлайн-конференцій.

Також стало зручно проводити конфіденційні переговори з VIP-візитерами в переговорних-трансформерах із брендовим оздобленням, стінами, що розсуваються й найновішим технологічним оснащенням. Або спілкуватися з колегами на м'яких вигнутих диванах, влаштовувати брейн-шторми за круглими столами, вивчати дані на мультимедійних проєкторах.

Приїхавши на нараду, керівники регіональних відділень і міжнародних філій можуть зосереджено працювати в зручних кріслах за напівпрозорою перегородкою, у deep-зоні з підвищеним звукопоглинанням, креативити над ідеєю за широким столом-бумерангом або невимушено обговорювати деталі проєкту з колегами в high table з панорамою на столицю.

У будь-який момент можна змінити ритм роботи, перейти до лаунж-формату, погортати планшет під торшером, смачно пообідати на затишній кухні, відпочити з чашкою еспресо в плетеному кріслі на видовий терасі.

Як організувати сучасний офіс для креативних співробітників
Фото: дизайн-бюро ZIKZAK

Для команди компанії-замовника було організовано невеличке опитування, яке показало: варіативність простору та свобода вибору значно підвищує рівень комфорту під час проведення зустрічей або тимчасового перебування. У Parimatch Tech давно затверджено вільний графік, але з появою нового корпоративного коворкінга до офлайн-формату роботи та спілкування тяжіє більшість співробітників.

Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.

Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.

Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті