facebook.com
mind
5 TED-виступів, які допоможуть побудувати особистий бренд

5 TED-виступів, які допоможуть побудувати особистий бренд

У чому сила особистого бренду, якою мовою розмовляє ваше тіло та чому цінується довіра у сучасних реаліях

Цей матеріал також доступний російською
5 TED-виступів, які допоможуть побудувати особистий бренд
Фото Shutterstock

Людина, як і компанія, повинна слідкувати за своїм особистим брендом. Щоденно він створюється у процесі спілкування з колегами, у соціальних мережах чи у колі друзів. Від того, наскільки успішним ви постаєте перед очима оточуючих, залежить ваша кар’єра, особисте життя та емоційний стан. Mind підготував надихаючі TED-виступи, у яких спікери діляться досвідом у побудові власного бренду, акцентують увагу на тому, як це важливо для особистого життя та успішної кар’єри, а деякі з них задаються питанням, чи можна «відбілити» свою репутацію та почати жити з нового аркушу.

«Створення цілеспрямованого власного бренду: від нуля до нескінченності», Тай Трен

Наймолодший представник рейтингу Forbes «30 до 30» та автор книги «Від нуля до нескінченності» – Тай Трен – ділиться своїм досвідом щодо створення унікальної стратегії власного бренду. Розповідає, як влаштуватися в омріяну компанію, що собою являє ваш особистий бренд та чи дійсно нетворкінг важливіший за знання.

«Сила особистого бренду», Енн Бастіанеллі

Енн Бастіанеллі, професор бізнес-школи та генеральний директор Anthology Consulting, у своєму виступі пояснює, чому усі маркетингові принципи, які застосовуються для великих брендових компаній, можуть бути застосовані для побудови вашого особистого бренду. Протягом усього виступу вона закликає роздивитися людську унікальність та усю множинність можливостей, які чекають на нас у майбутньому.

«Мова тіла: ключ до вашої підсвідомості», Енн Уошберн

Енн Уошберн – експерт мови тіла та спікер, що надихає кожною своєю промовою. Під час виступу вона відповідає на питання, пов’язані із особливостями невербального спілкування: що ми говоримо людям рухами свого тіла, які знаки воно їм передає. Уошберн каже, що постава нашого тіла, жести, усі ті знаки, які воно подає, – і визначають, хто ми є та який рівень успіху маємо.

«Ціна ганьби», Моніка Левінські

Моніка Левінські виступає за створення більш безпечного  медіасередовища, спираючись на свій досвід, коли у 1998 році вона втратила особисту репутацію на світовому масштабі майже моментально. У сучасності такий тип публічного цькування, якого зазнала Левінські, набуває постійного характеру і у деяких випадках може погано закінчитися. У своїй відвертій доповіді вона акцентує увагу на нашій онлайн-культурі приниження та закликає змінюватися і обирати інший шлях.

«Валютою нової економіки є довіра», Рейчел Ботсман

Рейчел Ботсман є визнаним експертом з питань співпраці та довіри, що наразі надаються цифровими технологіями, та вивчає їхній вплив на зміну способу життя людини. Спікер розповідає про нещодавній бум спільного споживання, де люди діляться машинами, квартирами та навіть навичками. Протягом своєї промови досліджує своєрідну валюту, яка призводить в дію такі системи, як Airbnb та Taskrabbit: довіру, вплив та репутаційний капітал.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Viber та Telegram