5 TED-виступів для тих, хто хоче відкрити власний бізнес
Про те, що ніколи не буває пізно заснувати компанію, та чому одні підприємства досягають успіху, а інші – ні

Займатися улюбленою справою та працювати на себе – ця думка час від часу виникає у кожного з нас. Проте щось нас завжди стримує – страх провалу або ж думка, що вже запізно починати нове. Mind пропонує вашій увазі добірку TED-виступів, які здатні вселити трохи упевненості та нададуть кілька корисних порад для того, щоб відкрити новий бізнес або ж дати нове життя старому.
«Єдина причина успіху стартапів», Білл Гросс
Білл Гросс заснував чимало стартапів, і інкубував багато інших. Йому стало цікаво, чому деяким вдалося, а інші не змогли. Таким чином він зібрав дані з сотень компаній, його власних та чужих, і оцінив кожну компанію за п'ятьма ключовими факторами. Він знайшов один фактор, який виділяється з інших. Цей фактор здивував навіть його.
«Як я став підприємцем в 66 років», Пол Таснер
Ніколи не буває занадто пізно, щоб відкрити себе заново. Беріть приклад з Пола Таснера – після 40 років безперервної роботи на інших людей, він заснував стартап у віці 66 років, поєднавши свою бізнес-ідею з власним досвідом та пристрастю. І він такий не один. Під час свого короткого, веселого та натхненного TED-виступу він надихає потурати своїм підприємницьким інстинктам у пошуках великого успіху.
«Дві пастки, через які підприємства зазнають невдачі – і як їх уникнути», Кнут Гаанаес
Чи можна керувати компанією та винаходити її в той же час? Для бізнес-стратега Кнута Гаанаеса здатність до інновацій після того, як компанія стала успішною – ось ознака величної організації. Він ділиться думками про те, як досягти балансу між вдосконаленням того, що ми вже знаємо, і вивченням абсолютно нових ідей, і розповідає, як уникнути двох основних стратегічних пасток.
«Як полегшити вибір?», Шена Іенгар
Всі хочуть мати унікальний досвід та індивідуально підібрані продукти, але коли споживачі стикаються з 700 варіантами, вони завмирають. Шена Іенгар демонструє захоплюючі дослідження про те, як підприємства (та інші люди) можуть покращити досвід вибору.
«3 способи втратити контроль над вашим брендом з користю», Тім Леберехт
Минули часи (якщо вони колись існували), коли людина, компанія чи бренд могли ретельно контролювати свою репутацію. Якщо ваш бізнес релевантний, про вас будуть постійно говорити і ви не зможете це контролювати. Тім Леберехт пропонує три великі ідеї щодо прийняття такої втрати контролю, навіть свідомо йти до цього – і використовувати ці ідеї як стимул для повторного визнання ваших цінностей.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].