На особливому рахунку: навіщо потрібен преміум-банкінг
 
Матеріал у партнерстві з Credit Agricole Bank

На особливому рахунку: навіщо потрібен преміум-банкінг

І на які переваги можуть розраховувати користувачі преміальних банківських сервісів

Этот текст также доступен на русском
На особливому рахунку: навіщо потрібен преміум-банкінг
Сергій Венгер, віцепрезидент компанії KIVI

У 2020 році банки доклали чималих зусиль для того, щоб зберегти довіру клієнтів. І в них це вийшло. Одним із головних викликів для банківського ринку стало переформатування під нові реалії, пов'язані з епідемією COVID-19. Як наслідок, банки активно розвивали дистанційне обслуговування та онлайн-сервіси, що  дозволили знизити навантаження на відділення та дотримуватися карантинних обмежень.

Другим важливим завданням стало утримання заможних клієнтів, які звикли до персоналізованих послуг. Банкам для цього потрібно було швидко та без втрати якості сервісу організувати зв'язок із клієнтами, які вважали за краще перейти на віддалене обслуговування, а також гарантувати безпеку тим, хто хотів, як і раніше, розв'язати питання, особисто спілкуючись із персональним менеджером.

Як все це вплинуло на преміум-банкінг?

Тільки на краще. Клієнти, як і раніше, мають доступ до індивідуального обслуговування в будь-який час доби й у тому форматі, який є зручним для них. Крім того, банки розширюють перелік сервісів і пропонують безліч бонусів тим, хто активно користується преміум-банкінгом.

«Користуюся преміальним банкінгом, напевно, років 15. І, чесно кажучи, я не уявляю собі банківські послуги в іншому форматі. У мене є досвід використання банківських сервісів у різних країнах, оскільки за родом своєї діяльності постійно змінюю місце проживання. Але я завжди залишаюся прихильником преміального банкінгу українських банків. Він, на мою думку, найкращий з усіх, з якими мені доводилося мати справу», – розповідає Сергій Венгер, віцепрезидент компанії KIVI – виробника телевізорів.

«Пластик» з привілеями

Преміум-банкінг, по суті, складається з двох основних блоків. Перший – це безпосередньо банківські та фінансові послуги, другий – додаткові сервіси, які безпосередньо з банківським обслуговуванням не пов'язані, але дають додаткові переваги під час бізнес-поїздок або приватних подорожей при розрахунках карткою.

«Безумовно, я вже звик до преміальних карток із безліччю вигід, ретробонусами та  подарунками. А ще страховки, підвищені ставки по депозитах, доступ до цікавих інвестиційних інструментів», – розповідає Сергій Венгер.

На особливому рахунку: навіщо потрібен преміум-банкінг

Наприклад, у пакеті Sommelier Premium banking Grand Prix від Credit Agricole Bank клієнт може замовити випуск відразу трьох платіжних карток Platinum Contactless та двох World Elite. Це зручно, коли є необхідність дати картки членам родини.

Щомісячна плата за обслуговування в межах пакету Sommelier становить 800 грн. Але якщо користуватися пакетом активно, то він може стати для клієнта безкоштовним. Абонплата відсутня, якщо власник пакету витрачає на покупки понад 15 000 грн на місяць або його середньоденний залишок коштів на картковому рахунку протягом місяця перевищує 50 000 грн.

Також вигідно те, що у вартість обслуговування вже включено багато послуг, що не тарифікуються. Наприклад, клієнт може безкоштовно відкрити поточний рахунок або 30 днів на рік користуватися банківською сейфовою коміркою без абонплати.

Максимальний кредитний ліміт по картках пакету Sommelier становить 1 млн грн. При цьому пільговий період користування коштами – 62 дні. Тобто два місяці. Протягом пільгового періоду відсоткова ставка, яку стягує банк, становить 0,01%, після закінчення пільгового періоду – 27%.

Власник «платинових» карток має право оформити «мобільний депозит». Це ощадний рахунок, на залишок по якому банк нараховує 4,5% річних для коштів у гривні. Кошти з нього можна зняти в будь-який момент, без втрати відсотків і без комісії. Поповнення «мобільного депозиту» або повернення коштів із нього не вимагає відвідування відділень банку, усе можна зробити онлайн у застосунку мобільного банкінгу, за допомогою інтернет-банкінгу або через банкомат.

Будь-яка примха в будь-який час

Додаткова зручність преміум-банкінгу в тому, що за клієнтом закріплюється персональний менеджер, який допомагає розв'язувати будь-які питання, що стосуються продуктів і сервісів банку. Починаючи з усього, що пов'язано з щоденними й регулярними операціями – переказами, зняттям коштів з рахунку, обміном валют, і закінчуючи більш специфічними запитами, як-от оформлення кредитів, купівля дорогоцінних металів, страхування або інвестиції.

«Особисто для мене персональний банкір – як перукар, за ним можна й в інший банк піти. Мій менеджер вирішує для мене будь-які завдання, допомагає розібратися в деяких тонкощах і ділиться дуже корисними лайфхаками щодо банкінгу. Пам'ятаю була складна історія за старим кредитом, і клерки в банку писали мені різні відписки. Але варто було мені залучити мого банкіра, як ситуація вирішилася за пару днів», – наводить приклад Сергій Венгер. Близько 2–3 місяців він не міг отримати документи, які підтверджували закриття іпотечного кредиту, а після звернення до персонального банкіра, як розповідає Сергій, все вирішилося за два дні.

На особливому рахунку: навіщо потрібен преміум-банкінг

Персональний банкір може проконсультувати й щодо страхування. Залежно від планів та інтересів клієнта він допоможе вибрати страховий поліс, який найбільше підходить клієнтові, з тих, що пропонує Premium banking Grand Prix від Credit Agricole Bank. Страхування тих, хто подорожує, стане в пригоді для частих поїздок, страхування фінансових ризиків для власників банківських карток захистить при втраті картки чи крадіжці коштів з неї. Страхування відповідальності перед третіми особами також є завжди актуальним, бо такий поліс покриває витрати, пов’язані з пошкодженням майна сусідів при настанні непередбачених ситуацій, наприклад, при прориві труб у квартирі.

Важлива опція – це консьєрж-сервіс. Його співробітники, по суті, виконують функції особистого асистента/секретаря, який доступний у режимі 365/24/7. Перелік питань, з яким клієнт може звернутися до консьєрж-сервісу, найрізноманітніший.  Це бронювання та покупка квитків на літак або поїзд, оренда авто чи навіть яхти, організація будь-яких заходів і свят, купівля квитків на концерти, підбір домашнього персоналу, вирішення нестандартних завдань. Тобто консьєрж готовий допомогти з вирішенням багатьох формальностей, на які в ділової людини просто не вистачає часу.

Консьєрж-сервіс від Premium banking Grand Prix може виручити й в екстрених ситуаціях. Наприклад, якщо клієнт, перебуваючи за кордоном, катаючись на лижах, отримав травму, консьєрж-сервіс у цьому разі організує екстрену госпіталізацію. Або клієнт подорожував автомобілем – і йому потрібен терміновий ремонт авто в дорозі, чи потрапив у ДТП – і йому терміново потрібна юридична консультація. При цьому послуги консьєржа є абсолютно безкоштовними.

За словами Сергія Венгера, доступне оперативне розв'язання будь-яких питань додає особливу цінність і зручність преміум-банкінгу як послузі. «Якось я в не дуже цивілізованому місці залишився на деякий час без мобільного зв'язку і карток, і мені потрібно було організувати альтернативний канал зв'язку й можливість користуватися коштами. Консьєрж знайшов незвичайне рішення, і я не залишився без грошей», – згадує топменеджер.

Для покупок і поїздок

Важлива складова будь-якого пакету преміум-банкінгу – це партнерські програми та сервіси для подорожніх. Розрахунок «платинової» карткою дає доступ до знижок. При оплаті преміальними картками в готелях, ресторанах, при купівлі квитків, одягу, коштовностей, парфумерії або при оренді авто клієнт може розраховувати на дисконт до 20%. Ці знижки діють не тільки в Україні, а й по всьому світу.

Мандрівники, які користуються преміум-банкінгом, можуть претендувати на швидке й комфортне обслуговування в аеропортах: реєстрація, будь-який контроль, здача багажу – все це можна зробити без очікування в черзі, а час до посадки можна провести в одному з бізнес-залів підвищеного комфорту, яких по всьому світу налічується більше тисячі. «Я багато літаю і кожен раз відчуваю глибоку вдячність за ту турботу, яку мені надають у моїх подорожах: спеціальні ціни на таксі, Fast Line, VIP-зали», – говорить Сергій.

На особливому рахунку: навіщо потрібен преміум-банкінг

Поки що кордони з багатьма країнами закриті. Але це явище тимчасове. Деякі країни вже заявили про намір приймати українських мандрівників. Тому тревел-сервіси знову стануть затребуваними, бо вони дійсно роблять подорож приємнішою та згладжують незручності, пов’язані з дорогою.

На особливому рахунку: навіщо потрібен преміум-банкінг

Ще більше переваг

Преміум-банкінг – must have для людини, яка керує або володіє бізнесом. Тому що потрібно постійно контролювати витрати, заощадження та інвестиції. І надійний банк – кращий у цьому помічник. Крім того, кваліфікований менеджер і консьєрж-сервіс допомагають клієнту позбутися рутинних операцій, а часом вирішують нездійсненні, здавалося б, завдання.

У 2021 році боротьба банків за особливих клієнтів продовжиться. Це означає, якість обслуговування поліпшуватиметься, а вигоди для користувачів преміальних продуктів стануть ще більш очевидними.

«Я вважаю, що наступним етапом розвитку преміум-банкінгу буде розвиток персоналізованого сервісу. Наприклад, особистий банкір може глибоко зануритися в мету клієнта на найближчі роки, оцінити зацікавленість у додаткових можливостях щодо доходу та накопичення, вибрати більш релевантні запитам клієнта пропозиції та стратегічні альтернативи щодо інвестування», – ділиться Сергій Венгер.

 
Матеріал у партнерстві з Credit Agricole Bank
У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло