Спортивний Tiffany та ще 5 неочевидних маркетингових союзів
Об'єднуючись, бренди отримують переваги доступу до аудиторій один одного, але й несуть спільні ризики

Один із найвідоміших у світі ювелірних брендів та провідний виробник товарів для спорту на перший погляд не мають нічого спільного. А насправді утворюють багатообіцяючий союз.
Колаборація ювелірного гіганта Tiffany та спортивного Nike, про яку було оголошено наприкінці січня, передбачає створення кросівок Air Force 1 1837 – від стандартних їх відрізнятимуть деталі у фірмовому кольорі Tiffany Blue та лінійки аксесуарів зі срібла: щітки для чищення взуття, ложечки, свистки, петлі для шнурків. У продаж кросівки надійдуть 7 березня, ціна – $400–450. Слоган кампанії – «Легендарна пара».
Родоначальником успішних колаборацій брендів вважають шведського гіганта H&M, який 2004 року залучив до створення своїх колекцій іменитих дизайнерів. Тимчасова, а іноді й постійна співпраця начебто несумісних брендів дозволяє досягти синергії та зайти на територію нової аудиторії. Також гравці поділяють витрати на запуск нового продукту. Зворотний бік союзу в тому, що не лише вигоди, а й ризики множаться на два: проблеми, у тому числі репутаційні, одного з учасників, які припали на період співробітництва, неминуче торкаються й другого.
Mind згадав кілька прикладів таких неочевидних колаборацій.
Coca Сola та китайський виробник гаджетів Oppo

Навіть якщо ти виробляєш газировку найкраще за всіх у світі, смартфони здаються out of your interest. Coca-Cola спростовує цю тезу і вже 10 лютого випустить свій мобільний телефон, який одержав неформальну назву Cola-phone.
Апарат буде кастомізованою версією вже існуючого смартфона – Realme 10 Pro.
Смартфон буде виконано у червоному кольорі, на тильній стороні розміститься логотип Coca-Cola. Модель підтримує 5G.
Даних про ціну новинки поки що немає, але стандартна версія гаджета стартує від $230.
Смартфон – це один із найефективніших рекламних майданчиків, оскільки бренд буквально постійно знаходиться в руках.
Модний будинок Dolce & Gabbana та виробник побутової техніки Smeg

Те, що кухня та висока мода сумісні, довели Dolce & Gabbana, об'єднавшись із виробником преміальних кухонних гаджетів Smeg та випустивши колекцію під назвою Sicily is my Love.
Колекція була представлена на міжнародній виставці дизайну у Мілані Salonedel Mobile.
Кавоварка, тостер, блендер, міксер та чайник оформлені у яскравих кольорах та з трикутними візерунками під назвою crocchi. Раніше Dolce & Gabbana та Smeg запустили лімітовану лінійку холодильників FAB, які були розписані вручну.
Колаб DG/Smeg створив одні з найвідоміших на сьогодні товарів для кухні, які купують не тільки для використання за прямим призначенням, але й заради фотографії в Instagram.
Взуття Crocs та фастфуд KFC

Взуття та харчові продукти здаються протилежними категоріями. Об'єдналися вони в середині лютого 2020 року, коли взуттєвий бренд Crocs у колаборації з оператором мережі закусочних KFC випустив пару сабо з дизайном у вигляді курячих нагетсів.
Як декор на взутті розміщені курячі ніжки, з відповідним ароматизатором. Новинку вперше представили на Тижні моди у Нью-Йорку.
Споживачі одразу охрестили товар «курячі калоші». Ціна взуття – $60.
Новинка була настільки безглуздою, що викликала фурор. Нині це колекційний предмет, а колаборація вважається «дивною, але успішною».
Дизайнер Вірджіл Абло та меблевий гігант IKEA

Рафінований американський дизайнер Вірджіл Абло, креативний директор чоловічої лінії Louis Vuitton, нині покійний, показав успішний приклад співпраці з демократичним брендом меблів IKEA, створивши лінійку аксесуарів для дому.
Колекцію відрізняла іронія та мінімалізм. У ній були серед іншого килимок WET GRASS («Мокра трава»), настінний годинник, стільці та столи з дерева, чохли для подушок, сумки, USB-пристрій із зображенням Мони Лізи з підсвічуванням і навіть коричневі паперові пакети з написом SCULPTURE. Найвідомішим юнітом став декоративний килимок, оформлений у вигляді квитанції IKEA.
Як завжди в IKEA, всі товари були доступні за демократичною ціною від $25 до $250.
Levi's та Google

Технологічним одягом вже мало кого здивуєш, але Google це вдалося.
У 2017 році виробник спортивного та джинсового одягу Levi's випустив модель куртки на базі технології та інновацій, розроблених Google.
«Розумна» джинсова куртка для велосипедистів Commuter Trucker Jacket завдяки вшитим мікросенсорам вміла після дотику рукою до рукава відповідати на телефонні дзвінки, запускати плеєр, отримувати повідомлення Google Now, причому діставати смартфон із кишені було не потрібно. До смартфона куртка підключена через Bluetooth через спеціальний мобільний застосунок.
Акумулятор зроблений знімним, що дозволяє прати виріб. Ціна «розумної» куртки – близько $350.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].