5883 ЄС готує другий пакет санкцій проти російського «тіньового» флоту. Що він передбачає та наскільки дієвим буде Брюссель спробує розширити чорний список, який нині нараховує понад 90 танкерів Олег Панасенко - 21 листопада 2024
6028 Що буде із Shell в Україні після придбання «Укрнафтою» 118 автозаправок Якими є умови угоди та хто від неї виграє Світлана Долінчук - 20 листопада 2024
5947 Що відбулося в зовнішній торгівлі України за 10 місяців І що буде з експортом-імпортом у 2025 році Сергій Кучеренко - 19 листопада 2024
1510 Зупинення постачань російського газу в Австрію: що насправді відбулося І хто на цьому може заробити Світлана Долінчук - 18 листопада 2024
2042 Стратегічна альтернатива. Як поліпшити привабливість дунайської логістики Транспортна галузь визнає важливе логістичне значення Дунаю, однак бізнес і держава не бажають ризикувати коштами просто «про всяк випадок» Сергій Ковальов - 18 листопада 2024
1630 Скільки банки заробили в липні – вересні та чи готові віддати половину прибутку державі Як НБУ перевірятиме надійність банківської системи у 2025 році Павло Харламов - 15 листопада 2024
1825 Як виник технічний дефолт «Укренерго» І наскільки фатальним він є для компанії та галузі Світлана Долінчук - 13 листопада 2024
4648 За відсутність POS-терміналу – штраф до 17 000 грн. Як зміняться вимоги до розрахунків за товари та послуги з 2025 року? І хто зможе продовжувати працювати без платіжних терміналів Сергій Кучеренко - 13 листопада 2024
6582 Як економіка України переживе 2025 рік? НБУ оновив прогнози Спойлер: вини частково менш оптимістичні, ніж влітку Павло Харламов - 11 листопада 2024
17606 Констанца втрачає українське зерно: чому експорт цієї продукції через румунський порт зменшився вдвічі Українська частка зернового сегменту скоротилася із 40% у 2023 році до 24% у III кварталі 2024-го Олег Панасенко - 11 листопада 2024