Британський стартап створив платформу для прозорої комунікації у сфері сталого розвитку
Обрати товар чи послугу за реальним впливом на навколишнє середовище та соціум буде легше

Британський стартап створив платформу Provenance Framework, яка допоможе бізнесу прозоро комунікувати про свої зусилля щодо сталого розвитку. Про це інформує Центр «Розвиток КСВ».
«Десятиліття глобалізації відключили нас від реальності виробництва. Сьогодні факти про соціальний вплив товарів та вплив на навколишнє середовище приховані та суперечливі, що означає, що покупцям складно зробити правильний вибір щодо того, що купувати. Водночас бренди, які домагаються реального прогресу у своєму впливі, не обов'язково виграють на ринку. Оскільки немає ефективного способу поділитися з покупцями чіткими й доступними доказами, їх зусилля по забезпеченню стійкості залишаються зосередженими в річних звітах і статичних таблицях», – вважають розробники.
40% обіцянок щодо сталого розвитку можуть вводити в оману, водночас 79% споживачів готові надати перевагу сталій альтернативі. Тому, основною метою стартапу було налагодити комунікацію між споживачем та виробником.
Provenance Framework – це звід правил з відкритим вихідним кодом для комунікацій у сфері сталого розвитку, який допомагає брендам чесно повідомляти про соціальне дії та вплив на навколишнє середовище й уникати негативних наслідків. Для цього команда Provenance розмістила на платформі понад 50 сертифікатів та визначень, які розподілені за п’ятьма основними напрямками діяльності: клімат, громади, природа, відходи та робітники. Щоб стверджувати, що компанія позитивно впливає на розвиток якихось з цих сфер, вона повинна відповідати принаймні декільком критеріям чи сертифікатам.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].