В яких мобільних додатках користувачі витратили найбільше грошей за рік – дослідження
Користувачі у світі витратили на мобільні додатки $135 млрд у 2021 році

У 2021 році користувачі витратили у мобільних додатках на 25% більше, ніж у 2020 році – $135 млрд, такі дані дослідження мобільного ринку, опубліковані компанією App Annie, на які посилається vc.ru.
65% всіх покупок роблять користувачі на iOS. Найбільше грошей витрачають геймери – на покупки в іграх припадає 60% доходів розробників App Store і майже 80% Google Play.
За кількістю завантажень лідирує Google Play – з магазину завантажували програми понад 100 млрд разів на рік, а з App Store – 30 млрд.
Найбільше користувачі витратили грошей у додатках для прямих трансляцій та онлайн-стримінгу – YouTube, Disney+, TikTok та Twitch.
Цікаво, що 20% всіх завантажень здійснили користувачі з Індії. На другому місці – США (9%), на третьому – Бразилія (8%).
TikTok посів перше місце у світі зі збільшення витрат користувачів серед соціальних додатків. На другому та третьому місці – платформа для прямих ефірів Bigo Live та Discord.
Серед додатків для знайомств користувачі найбільше витратили в Tinder, на другому місці – Bumble, в якому за час існування програми користувачі витратили більше $1 млрд.
На третьому місці знаходиться Hinge – тут витрати користувачів нещодавно перевищили 250 млн фунтів.
Як повідомлялося, Facebook, Twitter, YouTube і Snap втратили $10 млрд через нові правила Apple.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].