На варті воріт: хто і як контролює вантажну інфраструктуру України

На варті воріт: хто і як контролює вантажну інфраструктуру України

Як Ахметов, Жеваго, Вадатурський і Лакшмі Міттал впливають на вантажоперевезення в Україні

Цей матеріал також доступний російською
На варті воріт: хто і як контролює вантажну інфраструктуру України

Наприкінці березня 2017 року на Дніпропетровському меткомбінаті (ДМК) корпорації ІСД повністю зупинилася робота – підприємство через транспортну блокаду «ЛДНР» залишилося без сировини, яку раніше купувало у свого «Алчевськкоксу».

Транспортна блокада вплинула і на логістику компанії «Метінвест» – на неконтрольованій території залишився основний постачальник коксівного вугілля для металургійних підприємств групи – «Краснодонвугілля».

Але «Метінвест», незважаючи на те, що вугілля довелося імпортувати, на відміну від ІСД не зупиняв заводи. Навпаки, компанія зуміла акумулювати сили, обрости новими активами і навіть спромоглася допомогти згаданому ДМК: з літа 2017 року на ДМК працює генеральним директором Олександр Подкоритов, колишній топ-менеджер одного з підприємств «Метінвесту», а сама група постачає сировину і допомагає продавати дніпровському заводу продукцію.

Швидкістю реакції «Метінвест» багато в чому зобов'язаний логістиці, яку вже багато років вибудовує його керуюча компанія СКМ.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті