«Укрзалізниця» уникає постачання металобрухту на внутрішній ринок попри дефіцит
Компанія відправляє свій брухт на експорт за контрактами поза платформою «Прозоро. Продажі»
«Укрзалізниця» уникає постачання брухту на внутрішній ринок попри дефіцит.
Про це пише Telegraf.
За даними УЗ, на компанію припадає 12–15% від загальної заготівлі лому в Україні. У 2023 році УЗ реалізувала 76 400 тонн брухту на 460 млн грн. Це на 33% менше, ніж у 2022 році, коли УЗ продала 113 000 тонн брухту на 670 млн грн.
За останні пів року «Укрзалізниця» перестала продавати металолом на внутрішньому ринку. Останній тендер УЗ з продажу брухту відбувся у вересні 2023 року.
Компанія відправляє свій брухт на експорт за контрактами поза платформою «Прозоро. Продажі».
За інформацією Telegraf, «Укрзалізниця» припинила не лише організовувати аукціони, а й відвантажувати брухт за вже укладеними контрактами, торги за якими були проведені взимку 2023 року.
У 2024 році на українському ринку брухту почалася криза пропозиції. За підсумками січня збір металолому впав на 21%, до найнижчого рівня з початку осені. Лютий буде завершений з ще більш низькими показниками, що ставить під загрозу виробничі плани українського металургійного комплексу на весну.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].