«Укрзалізниця» вводить обмеження для відвантаження зерна нового врожаю
Що дозволять оптимізувати його вивезення

ПАТ «Укрзалізниця» з метою оптимізації вивезення зерна нового врожаю вводить обмеження за двома критеріями, зокрема, не можна буде надати місячний план більше, ніж дозволяє довжина під’їзної колії та інші обмеження технічних процесів, а також буде враховано пропускна спроможність портів, йдеться на сайті медіа центру «Укрзалізниці».
Як зазначається, про це повідомив директор операційний ПАТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін під час зустрічі компаній-членів Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА).
«Більшу частину зернових маршрутів відправлятимуть за чітким та регулярним графіком. Пілотний проект буде відпрацьовуватися по збірних станціях, зокрема пілотними полігонами стануть станції Смородино та Гребінка», – зазначив Єрьомін.
Крім того, з метою оптимізації перевезень залізниця вводить обмеження за двома критеріями. Перший – не можна буде надати місячний план більше, ніж дозволяє довжина під’їзної колії та інші обмеження технічних процесів. Другий критерій – пропускна спроможність портів. Якщо кількість замовлених вагонів перевищує можливості портів, то вантажити в цьому напрямку також залізниця не буде.
«Графік базуватиметься на поданих планах, проте плани обмежуватимуться реальною спроможністю до завантаження. «Надувати» плани стане важче, хоча до ідеального рішення, коли план узгоджує відправник-елеватор, все ще далеко. Взагалі треба подумати над механізмом комунікації з ринком для отримання максимально оперативної інформації щодо проблем з вагонами», – повідомив операційний директор держперевізника зерновикам і зернотрейдерам.
Нагадаємо, за інформацією Всеукраїнської аграрної ради (ВАР) через закриті залізничні станції українські аграрії не можуть відвантажити продукцію: витрати на логістику зросли втричі, заблокованими залишаються тисячі тонн зернових. Крім того, у ВАР зазначали, що в останні дні серпня Державна фіскальна служба блокувала вихід суден із зерном.
Раніше, «Укрзалізниця» разом з Європейською Бізнес Асоціацією (EBA) і основними учасниками аграрного бізнесу анонсували закриття низки зернових станцій, що має збільшити обсяги перевезень і сприятиме інвестуванню в модернізацію потужностей.
Про те, до чого призведе подальше зволікання з вирішенням системних проблем УЗ, читайте у матеріалі Mind «Рейки розбрату: куди «Укрзалізниця» тягне українську економіку».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].