«Укрзалізниця» вводить обмеження для відвантаження зерна нового врожаю

«Укрзалізниця» вводить обмеження для відвантаження зерна нового врожаю

Що дозволять оптимізувати його вивезення

«Укрзалізниця» вводить обмеження для відвантаження зерна нового врожаю
Фото: Shutterstock

ПАТ «Укрзалізниця» з метою оптимізації вивезення зерна нового врожаю вводить обмеження за двома критеріями, зокрема, не можна буде надати місячний план більше, ніж дозволяє довжина під’їзної колії та інші обмеження технічних процесів, а також буде враховано пропускна спроможність портів, йдеться на сайті медіа центру «Укрзалізниці».

Як зазначається, про це повідомив директор операційний ПАТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін під час зустрічі компаній-членів Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА).

«Більшу частину зернових маршрутів відправлятимуть за чітким та регулярним графіком. Пілотний проект буде відпрацьовуватися по збірних станціях, зокрема пілотними полігонами стануть станції Смородино та Гребінка», – зазначив Єрьомін.

Крім того, з метою оптимізації перевезень залізниця вводить обмеження за двома критеріями. Перший – не можна буде надати місячний план більше, ніж дозволяє довжина під’їзної колії та інші обмеження технічних процесів. Другий критерій – пропускна спроможність портів. Якщо кількість замовлених вагонів перевищує можливості портів, то вантажити в цьому напрямку також залізниця не буде.

«Графік базуватиметься на поданих планах, проте плани обмежуватимуться реальною спроможністю до завантаження. «Надувати» плани стане важче, хоча до ідеального рішення, коли план узгоджує відправник-елеватор, все ще далеко. Взагалі треба подумати над механізмом комунікації з ринком для отримання максимально оперативної інформації щодо проблем з вагонами», – повідомив операційний директор держперевізника зерновикам і зернотрейдерам.

Нагадаємо, за інформацією Всеукраїнської аграрної ради (ВАР) через закриті залізничні станції українські аграрії не можуть відвантажити продукцію: витрати на логістику зросли втричі, заблокованими залишаються тисячі тонн зернових. Крім того, у ВАР зазначали, що в останні дні серпня Державна фіскальна служба блокувала вихід суден із зерном.

Раніше, «Укрзалізниця» разом з Європейською Бізнес Асоціацією (EBA) і основними учасниками аграрного бізнесу анонсували закриття низки зернових станцій, що має збільшити обсяги перевезень і сприятиме інвестуванню в модернізацію потужностей.

Про те, до чого призведе подальше зволікання з вирішенням системних проблем УЗ, читайте у матеріалі Mind «Рейки розбрату: куди «Укрзалізниця» тягне українську економіку».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію