Скільки в Україні вегетаріанців та веганів – дослідження
І які перспективи в українського ринку рослинних продуктів

Серед українців 11% вегетаріанців (людей, які не вживають м'ясо) та 2% веганів (не вживають будь-які продукти тваринного походження, в т.ч. молоко і яйця). Такі дані випливають з дослідження, яке у жовтні минулого року провів Київський міжнародний інститут соціології на замовлення кампанії UA Plant-Based. Про це пише shotam.info.
Згідно з соціальним опитуванням, дедалі більше українців зацікавлені у зниженні споживання м’яса на користь альтернативних продуктів, виготовлених з рослин. Ідеться про так зване рослинне м'ясо, яке вже з’явилося на українському ринку, рослинне молоко (виготовлене з вівса, рису, гречки тощо) та ін.
В результаті цього дослідження було визначено, що 14,8% населення України включають у свій раціон рослинні альтернативи м’ясу, 13,9% – молоку.
Готовність українців вживати рослинні альтернативи у разі доступної ціни проявили 65,3% респондентів.
Як зазначає видання, цей ринок стрімко росте, рослинні котлети чи фарш, навіть українського виробництва, вже можна придбати в супермаркетах. Навіть такі гіганти, як кондитерська компанія АВК, почали виробляти рослинне м’ясо. Ціни на такі продукти стають все доступнішими.
За даними дослідження, 50% з опитуваних вмотивовані переходити на альтернативи заради користі для здоров’я. Далі голоси про причини вибору порівну розділились між варіантами: ціна нижча за ціну на м’ясо тварин, смак ідентичний або кращий за смак м’ясних продуктів та бажання пробувати нові продукти.
Також близько 14% учасників опитування вживають рослинне молоко. Оскільки в Україні з’явились й власні виробники альтернативного молока, то ціни нього також стали доступнішими – близько 30 грн за 1 л порівняно з 60-100 грн за літр імпортних напоїв. Причини такого вибору називалися різні: індивідуальна непереносимість лактози, різноманіття та доступність рослинного молока, користь для здоров’я (рослинні напої часто збагачені вітамінами, не містять антибіотиків та гормонів) чи бажання куштувати щось нове.
Нагадаємо, в Україні запустили виробництво власного рослинного м’яса Eat Me At.
Також повідомлялося, що в Україні почнуть продавати рослинну «рибу» американського бренду.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].