FMCG: як сформувати план виходу з карантину Про нові тренди в цій сфері та про те, як підготуватись до нових викликів Уляна Киричук - 11 червня 2020
Ціна розбрату: чому ритейл втрачає на карткових розрахунках Яку міжбанківську комісію сплачує споживач і як врегулювати це питання Олександр Алєксєєнко - 10 червня 2020
20396 «Друге пришестя» IКЕА: що чекає на українські ринки ритейлу і торговельної нерухомості І чому від цього виграє Вагіф Алієв Тетяна Хом'як - 26 травня 2020
Потреби споживачів: чого очікують міленіали від ритейлу Як продавати товари та послуги новим поколінням Уляна Киричук - 21 травня 2020
11824 «Вхід заборонено»: як ритейлери переживають карантин Чому деякі з них будуть змушені відмовитися від розвитку бізнесу і закрити магазини Христина Лисова - 29 квітня 2020
Коронавірус vs бізнес: навіщо потрібна програма лояльності в кризу Як працює програма лояльності та як з її допомогою утримувати клієнтів під час карантину Олександр Кривошеєв - 28 квітня 2020
12094 Дилема виживання: чому карантин навчив FMCG-бізнес І як стратегічний підхід дозволяє відкривати нові можливості Христина Лисова - 25 квітня 2020
Держава на допомогу: як спростити доставку та підтримати логістичну галузь І чи відчув бізнес «карантинні послаблення» Світлана Мільгевська - 24 квітня 2020
11685 Харчова пандемія: чи сумісні продовольча та медична безпека Чи матиме споживач доступ до харчів, а бізнес – розвиток в умовах поширення коронавірусу Олександр Кривенко - 23 квітня 2020
Коронавірус vs бізнес: як Big Data допоможе ритейлу подолати коронакризу Про можливості великих даних і аналітики для ритейлу Максим Синявський - 16 квітня 2020