Вхід дозволено: як відкрити ресторан під час пандемії Чим здивувати гостей і спантеличити конкурентів Тетяна Авраменко - 28 серпня 2020
22375 Родючі наділи: як Auchan повертає собі землю під Одесою І якою є роль у цьому Володимира Галантерника Христина Лисова - 28 серпня 2020
16318 Цінники та стоїки: як орендарі програли бізнес-центрам І чи є ще можливість зіграти на «карантинному» зниженні ставок Тетяна Хом'як - 6 серпня 2020
50 відтінків сірого: зміна інтер'єру ТРЦ у боротьбі за клієнта Як колір стін або світильники допомагають продавати Іван Голуб - 24 липня 2020
22959 Партнерський матеріал CEO BERTA group: «Відкриті інновації дозволяють економити час та гроші на трансформацію компанії» Олександр Бережанський – про те, чому не варто займатися високотехнологічними нововведеннями самотужки Ніна Глущенко - 21 липня 2020
FMCG: як сформувати план виходу з карантину Про нові тренди в цій сфері та про те, як підготуватись до нових викликів Уляна Киричук - 11 червня 2020
Ціна розбрату: чому ритейл втрачає на карткових розрахунках Яку міжбанківську комісію сплачує споживач і як врегулювати це питання Олександр Алєксєєнко - 10 червня 2020
20479 «Друге пришестя» IКЕА: що чекає на українські ринки ритейлу і торговельної нерухомості І чому від цього виграє Вагіф Алієв Тетяна Хом'як - 26 травня 2020
Потреби споживачів: чого очікують міленіали від ритейлу Як продавати товари та послуги новим поколінням Уляна Киричук - 21 травня 2020
11882 «Вхід заборонено»: як ритейлери переживають карантин Чому деякі з них будуть змушені відмовитися від розвитку бізнесу і закрити магазини Христина Лисова - 29 квітня 2020