Коронавірус vs бізнес: навіщо потрібна програма лояльності в кризу Як працює програма лояльності та як з її допомогою утримувати клієнтів під час карантину Олександр Кривошеєв - 28 квітня 2020
12168 Дилема виживання: чому карантин навчив FMCG-бізнес І як стратегічний підхід дозволяє відкривати нові можливості Христина Лисова - 25 квітня 2020
Держава на допомогу: як спростити доставку та підтримати логістичну галузь І чи відчув бізнес «карантинні послаблення» Світлана Мільгевська - 24 квітня 2020
11759 Харчова пандемія: чи сумісні продовольча та медична безпека Чи матиме споживач доступ до харчів, а бізнес – розвиток в умовах поширення коронавірусу Олександр Кривенко - 23 квітня 2020
Коронавірус vs бізнес: як Big Data допоможе ритейлу подолати коронакризу Про можливості великих даних і аналітики для ритейлу Максим Синявський - 16 квітня 2020
21235 Панічний маркетинг: хто заробляє на страху перед коронавірусом І чим продавці виправдовують підвищення цін Христина Лисова - 27 березня 2020
Вірус рецесії: що буде зі світовою економікою після пандемії Як ще можна врятувати бізнес в Україні і чого варто навчитися підприємцям Наталя Ульянова - 23 березня 2020
Хлібне питання: про міфи та користь бездріжджового хліба Які різновиди «здорового» хліба існують і який обсяг цього ринку Максим Український - 21 січня 2020