34723 СЕО «Нової Пошти»: «Якщо в населений пункт прийшов інтернет, то відразу приходимо й ми» Олександр Бульба – про карантинні реалії, експансію в сільську місцевість і «капцеву» доступність Світлана Рябова - 20 жовтня 2020
Є контакт: про налаштування лояльних відносин із клієнтами Які технології допоможуть у цьому процесі Руслан Коваль - 12 жовтня 2020
Продається все: які рішення Amazon можуть спрацювати для українських маркетплейсів І як їх правильно запровадити Олександр Ісаченко - 1 жовтня 2020
Чатитися з клієнтами: 10 непробачних помилок у продажах через месенджери І як їх виправити Вадим Марценко - 29 вересня 2020
«Підписуйтесь на канал», або Як налаштувати продаж через блогерів Як і кого варто залучати для просування певного товару та послуги Тетяна Урюпова - 11 вересня 2020
Вхід дозволено: як відкрити ресторан під час пандемії Чим здивувати гостей і спантеличити конкурентів Тетяна Авраменко - 28 серпня 2020
22254 Родючі наділи: як Auchan повертає собі землю під Одесою І якою є роль у цьому Володимира Галантерника Христина Лисова - 28 серпня 2020
16236 Цінники та стоїки: як орендарі програли бізнес-центрам І чи є ще можливість зіграти на «карантинному» зниженні ставок Тетяна Хом'як - 6 серпня 2020
50 відтінків сірого: зміна інтер'єру ТРЦ у боротьбі за клієнта Як колір стін або світильники допомагають продавати Іван Голуб - 24 липня 2020
22751 Партнерський матеріал CEO BERTA group: «Відкриті інновації дозволяють економити час та гроші на трансформацію компанії» Олександр Бережанський – про те, чому не варто займатися високотехнологічними нововведеннями самотужки Ніна Глущенко - 21 липня 2020