Пірнай у смартфон: як працює mCommerce у США Що ритейлу потрібно знати про мобільні застосунки Олександр Ісаченко - 3 грудня 2020
37207 Бенкет під час пандемії: чому українці не відмовляються від шопінгу І як у цій ситуації почуваються торгові центри Христина Лисова - 25 листопада 2020
«Масковий» заробіток: як держава планує випорожнити кишені бізнесу І до яких додаткових «опцій» варто готуватися підприємцям Наталія Петрівська - 16 листопада 2020
41797 Не зупинити: Вагіф Алієв розпочав битву за лівий берег столиці Девелопер купив землю по сусідству з двома потужними конкурентами Христина Лисова - 30 жовтня 2020
Карантин-2020: як бренди налагоджували спілкування з покупцями Як змінився PR та які тренди з'явилися в коммунікаціях Катерина Мокровольська - 23 жовтня 2020
34882 СЕО «Нової Пошти»: «Якщо в населений пункт прийшов інтернет, то відразу приходимо й ми» Олександр Бульба – про карантинні реалії, експансію в сільську місцевість і «капцеву» доступність Світлана Рябова - 20 жовтня 2020
Є контакт: про налаштування лояльних відносин із клієнтами Які технології допоможуть у цьому процесі Руслан Коваль - 12 жовтня 2020
Продається все: які рішення Amazon можуть спрацювати для українських маркетплейсів І як їх правильно запровадити Олександр Ісаченко - 1 жовтня 2020
Чатитися з клієнтами: 10 непробачних помилок у продажах через месенджери І як їх виправити Вадим Марценко - 29 вересня 2020
«Підписуйтесь на канал», або Як налаштувати продаж через блогерів Як і кого варто залучати для просування певного товару та послуги Тетяна Урюпова - 11 вересня 2020