11944 Партнерський матеріал Ну де ви ходите: як українські компанії шукають свого клієнта в офлайні І як їм у цьому допомагає Big Data Ніна Глущенко - 10 грудня 2019
Як ми купуємо: результати дослідження Google Що мотивує покупця і на що орієнтуватися продавцям Юлія Штипула - 26 листопада 2019
37413 Касовий «тоталітаризм»: як малий бізнес заганяють під РРО І чому підприємці цьому опираються Павло Харламов - 27 вересня 2019
27481 «Зеленка» й «порожняк»: чому припинення контрабанди на митниці стало боротьбою з вітряками Як великі ритейлери й імпортери електроніки пропонують знизити оборот «сірого» ринку Євгенія Підгайна - 17 вересня 2019
Архітектурний тандем: як будувати успішні ТРЦ в Україні Чому варто залучати іноземних архітекторів разом з українськими на один проект Андрій Яцентюк - 27 серпня 2019
19447 Пінний експорт: чому продажі українського пива за кордон почали зростати І що все ще заважає освоювати нові ринки Христина Лисова - 25 липня 2019
19145 Засновник F.ua: «Amazon навряд чи запропонує щось цікаве українським споживачам» Дмитро Покотило – про нюанси становлення інтернет-торгівлі в Україні, канали продажів і вічну дилему «ФОП/ТОВ» Вікторія Власенко - 24 липня 2019
18010 Технології на закуску: чи приживеться food tech в українських ресторанах І яких технологій справді не вистачає рестораторам і клієнтам Вікторія Власенко - 30 травня 2019
Мобільний мерчандайзинг: як нові технології допомагають продажам І як не пасти задніх на тлі конкурентів Олександр Бондаренко - 29 травня 2019